جستجو در بیتفا
  • معرفی AEVO در لانچ پول بایننس
  • فهرست جفت ارزهای معاملاتی بایننس به زودی
  • اهمیت فاکتور KYC
  • سخن پایانی
صرافی بایننس AEVO را در لانچ‌ پول خود راه‌اندازی کرد

صرافی بایننس AEVO را در لانچ‌ پول خود راه‌اندازی کرد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
۲ دقیقه
۰
۷۹۰
توسط :
رومینا میرفتاحی

بایننس از راه‌اندازی AEVO در پلتفرم لانچ پول خود خبر داد که نشان‌دهنده علاقه به محصولات و خدمات مالی غیرمتمرکز است و از آینده روشن حوزه دیفای نوید می‌دهد. راه‌اندازی AEVO که یک پلتفرم جدید مبادله مشتقات غیرمتمرکز است درواقع چهل و هشتمین پروژه‌ای است که در لانچ پول بایننس ارائه می‌شود و نشان دهنده تعهد مداوم صرافی بایننس به گسترش اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) و ارائه فرصت‌های جدید به کاربران پرشور در دنیای کریپتو است.

معرفی AEVO در لانچ پول بایننس

معرفی AEVO در لانچ پول بایننس نقطه عطف مهمی برای این پلتفرم و حوزه فعالیت صرافی‌های غیر متمرکز است. معرفی AEVO در لانچ پول بایننس نشان‌دهنده علاقه و توسعه رو به رشد در محصولات و خدمات مالی غیرمتمرکز است که جایگزین‌هایی برای سیستم‌های مالی سنتی ارائه می‌دهد.

AEVO یک پلتفرم مبادله غیرمتمرکز است که از فناوری بلاکچین برای ارائه یک محیط تجاری امن و کارآمد استفاده می‌کند. لانچ پول بایننس قصد دارد با معرفی و راه‌اندازی AEVO به کاربران امکان ‌دهد با قرار دادن BNB و FDUSD، توکن‌های AEVO را پرورش دهند. از روز جمعه، کاربران بایننس پنج روز فرصت خواهند داشت تا BNB، توکن بومی بایننس و همینطور استیبل کوینFirst Digital USD (FDUSD) را در استخرهای جداگانه برای پرورش توکن‌های AEVO به اشتراک بگذارند. بر اساس داده‌های به دست آمده بنظر می‌رسد که لانچ پول بایننس(Binance Launchpool) قصد دارد 45 میلیون توکن AEVO (4.5 درصد از حداکثر عرضه) را به عنوان پاداش برای کاربرانی که BNB و FDUSD خود را به اشتراک می‌گذارند، توزیع کند.

لانچ پول بایننس

فهرست جفت ارزهای معاملاتی بایننس به زودی

بایننس قصد دارد AEVO را در تاریخ 13 مارس 2024، چندین جفت معاملاتی، از جمله AEVO/BTC، AEVO/USDT، AEVO/BNB، AEVO/FDUSD و AEVO/TRY در صرافی خود فهرست کند. این فهرست، امکان دسترسی گسترده‌ به توکن AEVO، در لانچ پول بایننس را آسان می‌کند.

اهمیت فاکتور KYC

در آماده‌سازی برای رویداد لانچ پول، فاکتور(KYC)، مخفف عبارت "Know Your Customer" مطرح است و کاربران بایننس باید از هویت مشتری خود آگاه باشند و اطمینان حاصل کنند که کشور محل اقامت آنها واجد شرایط شرکت هست یا خیر. جالب است بدانید کاربران ساکن برخی حوزه‌های قضایی خاص، از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، و چندین کشور دیگر از نظر شرکت در فارمینگ AEVO محدود شده‌اند.

سخن پایانی

بایننس افراد علاقه مند را تشویق می‌کند تا گزارش تحقیق AEVO را که تجزیه و تحلیل عمیقی از پروژه و تأثیر آن بر چشم انداز DeFi ارائه می‌دهد، مطالعه کنند. به‌طور کلی این رویداد بخشی از ابتکار صرافی Binance برای حمایت از پروژه‌های نوآورانه بلاکچین و تقویت رشد اکوسیستم DeFi است. بایننس سعی دارد با ایجاد بستر مناسب، پروژه‌های جدید صنعت ارزهای دیجیتال را به کاربران معرفی کرده و فعالان حوزه کریپتو را با آخرین پیشرفت‌های فناوری بلاکچین درگیر کند و در عین حال به کاربران یادآوری می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال در معرض ریسک و نوسانات بالایی است و یاداور می‌شود که در سرمایه‌گذاری‌های خود نهایت دقت را به ‌کار ببرند، تحقیق کنند و وضعیت مالی خود را در نظر بگیرند و همیشه قبل از تصمیمات بزرگ با مشاوران مالی خبره مشورت کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد