جستجو در بیتفا
  • کاخ سفید استخراج بیت کوین را بررسی می‌کند
  • نظر مسئول OSTP
  • سیاست دولت بایدن و استراتژی تهاجمی
تحقیق دولت بایدن درمورد استخراج رمز ارزها!

تحقیق دولت بایدن درمورد استخراج رمز ارزها!

متوسط
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
۳ دقیقه
۲
۴۳۸
توسط :
کسری جان‌زاده

بر اساس یک گزارش جدید، قرار است تحقیق دولت بایدن درباره استخراج ارز های دیجیتال آغاز شود. دستیار اصلی مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید (OSTP)، این مسئله را در 2 ژوئیه 2022 مورد بحث و بررسی قرار داد. کاستا ساماراس(Costa Samaras)، مسئول OSTP، گفت اگر ارزهای دیجیتال قصد دارند در این زمینه باقی بمانند، مهم است که این سیستم مالی «مسئولانه توسعه یابد و انتشار کل را به حداقل برساند.»

 

کاخ سفید استخراج بیت کوین را بررسی می‌کند

کاخ سفید

به گفته دستیار اصلی OSTP گزارش جدیدی در ماه آگوست توسط کاخ سفید منتشر خواهد شد و این گزارش بر روی استخراج اثبات کار (PoW) و اثرات آن بر محیط زیست متمرکز خواهد بود. ساماراس(Samaras) در 2 ژوئیه توضیح داد که تیم انرژی دولت بایدن قصد دارد مزارع ماینینگی که با برنامه‌های پاسخ تقاضای کاربردی کار می‌کنند و همچنین دو مدل محبوب‌ اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) را مورد بررسی قرار دهد.

ساماراس به خبرنگاران در خبرگزاری Bloomberg Law گفت: «اگر قرار است رمز ارز بخشی از سیستم مالی ما باشد، مهم است که مسئولانه توسعه یابد و انتشار کل را به حداقل برساند. وقتی به دارایی‌های دیجیتال فکر می‌کنیم، باید بحث آب و هوا و انرژی هم در میان باشد.»

استخراج بیت کوین توجه منفی زیادی را با توجه به مصرف انرژی بالا برای تایید تراکنش‌ها و ایمن سازی بلاک چین PoW داشته است. با این حال، دو مطالعه اخیر دیدگاه‌های مخالفی را نشان داده‌اند که نشان می‌دهد استخراج بیت کوین چگونه می‌تواند واقعا برای محیط زیست مفید باشد.

به عنوان مثال، یک مطالعه خاص نشان می‌دهد که شبکه بیت کوین 56 برابر کمتر از سیستم بانکی سنتی مصرف انرژی دارد. یک گزارش دیگر هم از نظر زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) بیت کوین را مورد بررسی قرار داده که نشان می‌دهد استخراج بیت‌کوین به طور بالقوه می‌تواند مقدار قابل‌توجهی از متان نشت‌شده را از بین ببرد و تاکید کرد که هیچ فناوری نمی‌تواند این کار را بهتر انجام دهد.

 

نظر مسئول OSTP

استخراج بیت کوین

مسئول OSTP می‌گوید کاخ سفید باید به «پاسخ سیاست مناسب در دنیایی که به اثبات سهام روی آورده است» و مزایای امنیتی اثبات کار نگاه کند. علیرغم مطالعات مثبت، ساماراس گزارش‌های منفی منتشر شده در سال گذشته را مشاهده کرده است که می‌گوید «ماینینگ آلودگی صوتی و آلودگی محلی دارد و باعث شده است ژنراتورهای فسیلی قدیمی‌تر را مجدد در جامعه راه اندازی کنند که اینها اتفاقات بی‌اهمیت نیستند» ساماراس توضیح داد که تیم انرژی کاخ سفید سیاست‌هایی را که برای الگوریتم‌های PoW و PoS مناسب است، برنامه‌ریزی خواهد کرد.

ساماراس در مصاحبه خود اظهار داشت: «ما باید به این فکر کنیم که دنیایی که به اثبات سهام تغییر کرده است، یا جهانی که ترکیبی مداوم از اثبات کار و اثبات سهام دارد، چه پاسخ‌های مناسبی می‌تواند داشته باشد.»

ارز دیجیتال بایدن

دستیار اصلی انرژی کاخ سفید افزود:

«اثبات کار از نظر طراحی انرژی بر است، اما امنیت را نیز افزایش می‌دهد.»

اظهارات ساماراس به دنبال دستور اجرایی (EO) کریپتوی اجرایی جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده است که در هفته اول مارس 2022 صادر شد. قرار بود کاخ سفید EO متمرکز بر رمزارز را در ماه فوریه تأسیس کند، اما جنگ اوکراین و روسیه آغاز شد. در آوریل 2022، نماینده ایالات متحده، مایکل مک کال(Michael McCaul) از بایدن خواست تا یک "استراتژی قوی" ایجاد کند تا دشمنان بین المللی از رمزارز برای فرار از تحریم‌های مالی استفاده نکنند.

 

سیاست دولت بایدن و استراتژی تهاجمی

در حال حاضر، گزارش دولت آمریکا از استخراج ارز های دیجیتال صرفاً تحقیقی به نظر می‌رسد، اما بسیاری در تعجب هستند که آیا سیاست‌های دولت می‌تواند از استراتژی تهاجمی بایدن برای تغییر آب و هوا بیرون بیاید یا خیر؟

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد