جستجو در بیتفا
  • آشنایی با تراست ولت
  • انتقال تتر به تراست ولت
  • به دست آوردن آدرس تتر در تراست ولت
  • خرید تتر و انتقال به تراست ولت
  • انتقال تتر از تراست ولت
  • انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس
  • نکات مهم در حین انتقال تتر در تراست ولت
  • پرسش و پاسخ در زمینه انتقال تتر به تراست ولت
انتقال تتر به تراست ولت (آموزش گام به گام)

انتقال تتر به تراست ولت (آموزش گام به گام)

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
۸ دقیقه
۰
۳۷۴
توسط :
مبین رزمخواه

شاید بتوان گفت که کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) روی گوشی‌های هوشمند یک کیف پول ارز دیجیتال بی رقیب است. این ولت توانسته با پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال تمام نیازهای کاربران برای ذخیره، انتقال و مدیریت دارایی‌های دیجیتال را پوشش دهد. در این مقاله قصد داریم انتقال تتر به تراست ولت را مورد بررسی قرار دهیم و به نکات مورد نیاز در این کار اشاره کنیم. اگر که کاربر تراست ولت هستید تا انتهای این مقاله با بیتفا همراه باشید.

 

آشنایی با تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از قدیمی‌ترین ولت‌های ارز دیجیتال روی گوشی‌های هوشمند است. این کیف پول تنها روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. تراست ولت به صورت تخصصی کاربران کریپتو که از گوشی‌های هوشمند خود برای ذخیره و مدیریت دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند را هدف قرار داده است. برای دانلود نسخه مورد نظر خود می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

تراست ولت با پشتیبانی از بیش از ۱۷۰۰ ارز دیجیتال مختلف و همچنین پشتیبانی از ذخیره توکن‌های NFT می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای انتخاب به عنوان یک کیف پول همه فن حریف باشد باشد. این کیف پول همچنین دارای امنیت و سابقه امنیتی درخشانی دارد. حتی یک مورد هک و نقص امنیتی نیز برای تراست ولت به ثبت نرسیده که نشان دهنده عملکرد فوق‌العاده تیم توسعه دهنده آن است.

تراست ولت

انتقال ارز دیجیتال در این ولت فرایند ساده‌ای دارد و با رعایت چند نکته می‌توانید به سادگی به جزئیات آن مسلط شوید. در ادامه انتقال تتر به تراست ولت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

انتقال تتر به تراست ولت

برای انتقال تتر به تراست ولت اولین کاری که باید انجام دهید این است که آدرس تتر خود را در شبکه مناسب در این کیف پول پیدا کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که استیبل کوین تتر با نماد USDT در شبکه‌های بلاکچینی مختلفی قرار دارد.

در قسمت بعد جزئیات به دست آوردن آدرس تتر در تراست ولت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

به دست آوردن آدرس تتر در تراست ولت

همان‌طور که اشاره شد، تتر در شبکه‌های مختلف بلاکچینی مختلفی عرضه شده است. شبکه اتریوم، بایننس اسمارت چین، ترون، سولانا، پالیگان، آوالانچ از جمله مشهورترین بلاکچین‌هایی هستند که USDT روی آن منتشر شده است.

برای پیدا کردن تتر مورد نظر خود ابتدا باید بدانید که قصد استفاده از کدام یک از این شبکه‌ها را دارید. این شبکه‌ها آدرس‌های مختلف و همچنین کارمزدهای مختلفی برای انتقال تتر دارند. به صورت معمول، شبکه ERC-20 دارای کارمزدهای بیشتری است و می‌توانید با استفاده از شبکه‌های ترون (TRC-20) و بایننس اسمارت چین (BEP-20) تترهای خود را با کارمزد کمتری انتقال دهید.

در مثال زیر تتر را در شبکه TRC-20 را پیدا می‌کنیم. سپس با انتخاب آن می‌توانید وارد صفحه مخصوص به آن شوید. در اینجا با انتخاب گزینه Receive می‌توانید آدرس تتر در شبکه TRC-20 مشاهده کنید. در هشدار ولت نیز به آن اشاره شده است که تنها باید تتر مخصوص به این شبکه به این آدرس ارسال شود و ارسال تتر از شبکه‌های دیگر منجر به از دست رفتن دارایی‌هایتان می‌شود‌.

انتقال تتر به تراست ولت

تراست ولت از تتر در تمامی شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند و این مراحل را می‌توانید برای سایر بلاکچین‌ها نیز انجام دهید تا آدرس دلخواه خود را پیدا کنید. از این آدرس می‌توانید برای دریافت تتر از طریق صرافی‌ها و یا سایر ولت‌ها استفاده کنید‌.

 

خرید تتر و انتقال به تراست ولت

برای خرید تتر می‌توانید از صرافی‌های ایرانی که مراحل احراز هویت خود را در آن تکمیل کرده‌اید استفاده کنید. در مثال پیش رو خرید و انتقال تتر به تراست ولت از صرافی نوبیتکس مرور شده است.

برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید‌. قسمت کیف پول من را باز کنید و ارز دیجیتال تتر را پیدا کنید. سپس می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود را تکمیل کنید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه برداشت و انتخاب شبکه مورد نظر انتقال خود را تکمیل کنید.

انتقال تتر به تراست ولت

اگر هم که قبلاً تترهای خود را به تراست ولت انتقال داده‌اید و قصد دارید از تراست ولت به محل دیگری انتقال دهید با قسمت بعد این مقاله همراه ما باشید.

 

انتقال تتر از تراست ولت

برای انتقال تترهای خود از تراست ولت می‌توانید به صفحه خود مراجعه کنید و گزینه Send را انتخاب کنید. در اینجا نیز باید توجه داشته باشید که شبکه‌های آدرس مبدأ و مقصد یکسان باشند.

سپس با تأیید تراکنش و همچنین پرداخت کارمزد می‌توانید انتقال خود را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که قبل از تأیید تراکنش هزینه کارمزد به شما نمایش داده می‌شود. اگر احساس می‌کنید که کارمزد بالا است می‌توانید در ساعت‌های آینده مجدداً تلاش کنید. در ادامه کارمزد شبکه‌های مختلف برای انتقال تتر را در این لحظه مشاهده می‌کنید.

انتقال تتر از تراست ولت

اگر که از صرافی بین المللی بینگ ایکس استفاده می‌کنید و قصد دارید تترهای خود را به آن‌ها انتقال دهید در قسمت بعد همراه ما باشید. 

 

انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس

انتقال USDT از تراست ولت به صرافی بینگ ایکس نیز فرایند ساده‌ای دارد. تنها لازم است که آدرس تتر خود را در بینگ ایکس دریافت کنید و سپس USDTهای خود را به آن انتقال دهید.

برای دریافت آدرس تتر خود در بینگ ایکس ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از قسمت Assets (دارایی‌ها) گزینه Deposit (واریز) را انتخاب کنید. سپس USDT را پیدا کنید و آدرس مخصوص به خود را ایجاد کنید.

انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس

در حین انتقال دارایی‌های دیجیتال لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی فعالیت کنید و مشکلی برایتان ایجاد نشود. در قسمت بعد مقاله سعی می‌کنیم به برخی از این نکات اشاره کنیم.

 

نکات مهم در حین انتقال تتر در تراست ولت

انتقال و جابه‌جایی ارزهای دیجیتال در ولت‌ها کار ساده ولی در عین حال کمی حساس است. نکته اصلی این است که مسئولیت تمام اتفاقاتی که برای دارایی شما رخ می‌دهد تنها متوجه شخص شما است و تقریباً هیچ نهادی و یا پلتفرمی نمی‌تواند اشتباهاتی که در این کار را انجام می‌دهید جبران کند. به همین دلیل لازم است که دقت بالایی در این کار به خرج دهید تا بتوانید به راحتی در بازار کریپتو فعالیت کنید.

در ادامه به توضیح برخی از مهم‌ترین نکات انتقال تتر به تراست ولت می‌پردازیم.

  • انتخاب شبکه درست: همان‌طور که چند بار در طول مقاله به آن اشاره شد، در حال حاضر شبکه TRC20 بهترین شبکه برای انتقال تتر است زیرا کارمزد کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد. البته تتر در شبکه‌های دیگری مانند ERC20 و BEP20 نیز در دسترس است که در صورت لزوم می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.
  • توجه به زمان مورد نیاز برای انجام تراکنش: در برخی از مواقع به دلیل شلوغی شبکه و یا بالا بودن حجم تترهایی که قصد انتقال آن را دارید، ممکن است زمان بیشتری برای انجام تراکنش نیاز باشد. پس اگر تراکنش شما در حالت در دست انجام (Pending) قرار گرفت صبوری کنید تا مراحل آن طی شود.
  • دقت در آدرس واریز: قبل از انتقال تتر به تراست ولت همیشه آدرس‌ها را چک کنید. توجه داشته باشید اگر آدرس اشتباهی برای ارسال ارز دیجیتال وارد کنید دارایی‌های شما از بین خواهد رفت و هیچ روشی برای بازگرداندن آن‌ها وجود نخواهد داشت.

 

در بخش انتهایی مقاله به برخی از سؤالات رایج در این زمینه اشاره می‌کنیم.

انتقال USDT به تراست ولت

 

پرسش و پاسخ در زمینه انتقال تتر به تراست ولت

همان‌طور که مطرح شد، انتقال تتر به تراست ولت فرایند بسیار ساده‌ای دارد. با این حال در این قسمت سعی می‌کنیم به برخی از پرسش‌های کاربران در این مورد اشاره کنیم و پاسخ‌های مناسبی برای آن پیدا کنیم.

آیا تراست ولت تترهای ایرانی‌ها را فریز و تحریم می‌کند؟ تتر در سال‌های گذشته همکاری‌هایی با نهادهای نظارتی داشته تا کشورهایی که تحت تحریم آمریکا قرار دارند با محدودیت‌هایی مواجه شوند. اما تا کنون برای معامله‌گران خرد هیچ مشکل خاصی در زمینه فریز شدن تتر پیش نیامده و تراست ولت نیز در این مورد مطلبی منتشر نکرده است.

آیا ذخیره تتر در تراست ولت امنیت کافی را دارد؟ کیف پول تراست ولت در زمینه امنیتی یکی از بهترین ولت‌های نرم افزاری موجود است که برای استفاده از آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. باید بگوییم که امنیت این ولت در حد کافی است. اما اگر قصد دارید حجم زیادی از دارایی را نگهداری کنید می‌توانید از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر نانو ایکس استفاده کنید که البته نیازمند صرف هزینه اولیه است.

بهترین شبکه برای انتقال تتر به تراست ولت کدام است؟ همان‌طور که اشاره شد در حال حاضر سرعت، امنیت و کارمزد شبکه ترون برای انتقال تتر مناسب است. اما اگر نیاز دارید از سایر شبکه‌ها استفاده کنید نیز مانعی وجود ندارد و می‌توانید با بالاترین کیفیت در تراست ولت انتقال خود را انجام دهید.

 

در این مقاله انتقال USDT به تراست ولت را بررسی کردیم. تلاش شد تا به تمامی نکات مورد نیاز در این زمینه اشاره کنیم تا بتوانید استفاده راحت‌تری از کیف پول محبوب تراست ولت را تجربه کنید. توصیه می‌کنیم اگر در حین کار با تراست ولت با مشکل مواجه شدید حتماً با واحد پشتیبان آن ارتباط بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد