جستجو در بیتفا
  • رشد TVL شبکه TON و ثبت رکورد تاریخی
  • برنامه پاداش The Open League در شبکه TON
  • روند رو به رشد شبکه TON همچنان ادامه دارد
افزایش دارایی‌های قفل شده بلاکچین TON به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار

افزایش دارایی‌های قفل شده بلاکچین TON به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
۳ دقیقه
۰
۱۰۴
توسط :
مبین رزمخواه

شبکه Ton به تازگی رکورد جدیدی را به ثبت رساند و میزان سرمایه‌های قفل شده (TVL) در آن برای اولین بار از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد. این افزایش نشان دهنده رشد اعتماد به آن توسط کاربران کریپتو و سرمایه‌گذاران است که می‌تواند اثرات مثبتی روی قیمت توکن Toncoin داشته باشد. میزان سرمایه‌های قفل شده این بلاکچین از یک مارس تا کنون رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که نشان دهنده عملکرد قابل قبول آن است. در این مقاله به رشد TVL شبکه TON اشاره می‌کنیم و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کنیم؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

رشد TVL شبکه TON و ثبت رکورد تاریخی

شبکه TON به سرعت در حال گسترش است و کاربران بیشتری به آن اعتماد می‌کنند. راه اندازی اخیر Open League در این شبکه باعث شده است تا افزایش قابل توجهی در زمینه ارزش کل دارایی‌های قفل شده در این پلتفرم رخ دهد. در روز گذشته شبکه TON توانست ارزش TVL خود را پس از راه‌اندازی Open League به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برساند.

رشد و گسترش سریع شبکه TON را می‌توان تا حد زیادی به رونق گرفتن پروتکل‌های دیفای (DeFi) در این اکوسیستم مانند The Open League نسبت داد. افزایش سرمایه‌های قفل شده در شبکه ‌Ton به طور بالقوه می‌تواند نتیجه علاقه فزاینده و احساسات صعودی نسبت به Toncoin و کل اکوسیستم دیفای این شبکه باشد.

رشد Tvl شبکه TON


برنامه پاداش The Open League در شبکه TON

پروژه Open League یک برنامه تشویقی بلندمدت برای کاربران، پروژه‌ها، تیم ها و معامله‌گران شبکه TON است که به دنبال توزیع ۳۰ میلیون ارز دیجیتال Ton تنها در سه ماه هستند. در لیگ، شرکت کنندگان برای شانس برنده شدن بخشی از جایزه به رقابت می‌پردازند.  کاربران با شرکت در مسابقات مختلف در اکوسیستم TON، مانند ساخت App Battle، Token، و Memecoin Battle (لیگ‌های کوچک و بزرگ) می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

شبکه TON همچنین از دیگر پروتکل‌های دیفای که بر روی اکوسیستم آن ساخته شده‌اند نیز برای افزایش سرمایه‌های قفل شده در آن بهره برده است. ارتباط نزدیک با یک شرکت معتبر مانند تلگرام نیز نقش مهمی در پذیرش صنعت و رشد کلی TON داشته است. از طریق مشارکت خود با تلگرام، شبکه TON در معرض بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر بومی تلگرام قرار گرفت که تقویت قابل توجهی برای این شبکه بلاکچینی فراهم کرده است.

روند رو به رشد شبکه ‌TON همچنان ادامه دارد. پروژه نات کوین توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند و برنامه‌های آن برای آینده و ورود بیشتر در حوزه بلاکچین همچنان ادامه دارد.

 

روند رو به رشد شبکه TON همچنان ادامه دارد

علاوه بر رشد TVL، شبکه TON استیبل کوین USDT را نیز به اکوسیستم خود اضافه کرد که بزرگ‌ترین استیبل کوین در بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در طول راه‌اندازی و اعلام همکاری با تتر، پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر، و اندرو روگوزوف از بنیاد TON به طور جمعی راه‌اندازی USDT روی TON را به همراه ادغام با شبکه تلگرام اعلام کردند. 

رشد tvl شبکه TON

قرار گرفتن در معرض این رویداد TOKEN2049 از آن زمان، این شبکه را به سمت دستاوردهای بزرگتر سوق داده است. انگیزه‌های اضافی در این شبکه برای کاربران فراهم شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تراکنش‌های USDT رایگان در شبکه برای تقویت فعالیت‌ها در سراسر این اکوسیستم اشاره کرد.

رسیدن میزان TVL شبکه ‌TON به ۲۰۰ میلیون دلار نقطه عطفی برای این شبکه محسوب می‌شود. با این حال، با توجه به تیمی که در پشت آن قرار دارد، اگر میزان سرمایه‌های این شبکه بسیار بیشتر از این هم شود، جای تعجب نخواهد بود. شبکه TON همچنان برای تراکنش‌های بیشتر در اکوسیستم‌های خود تلاش می‌کند و به نظر می‌رسد که بتواند در آینده عملکرد بسیار قابل توجه‌تری را در فضای کریپتو به ثبت برساند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد