جستجو در بیتفا
  • رشد 124 درصدی توکن ربات تلگرامی Unibot
  • Unibot چیست؟
  • معاملات آسان‌تر در کنار خطرات امنیتی ربات Unibot
  • تهدید دارایی‌های کاربران در ربات‌های تلگرامی چگونه رخ می‌دهد؟
  • جمع بندی
رشد 124 درصدی ربات ترید تلگرامی در هفته گذشته

رشد 124 درصدی ربات ترید تلگرامی در هفته گذشته

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
۵ دقیقه
۴
۶۷۷
توسط :
مبین رزمخواه

توکن مربوط به یک ربات تلگرامی جدید اسا که در هفته گذشته بیش از 124 درصد افزایش قیمت تجربه کرد! ربات Unibot با رشد چشمگیر خود در مدتی کوتاه توجه بسیاری از فعالان کریپتو را به سمت ربات‌های تریدر جلب کرد. توکن این ربات در حال حاضر از حجم بازار خوبی برخوردار است و احتمال می‌رود سرمایه‌های بیشتری را نیز در آینده به خود جذب کند. به تازگی (بعد از معرفی Uniswap X) نیز این پروژه از طرح تازه خود با نام Unibot X رونمایی کرد که قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اما توجه داشته باشید که استفاده از چنین ربات‌هایی مخاطراتی نیز به همراه دارد. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم تا با این ربات تلگرامی بیشتر آشنا شویم و توکن آن را مورد ارزیابی قرار دهیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

رشد 124 درصدی توکن ربات تلگرامی Unibot

بر اساس آخرین اخبار و گزارشات منتشر شده، توکن مرتبط با ربات تریدر تلگرامی Unibot در هفته اخیر رشد 124 درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین این اتفاق باعث شد تا حجم بازار این توکن با افزایش قابل توجهی مواجه شود. در حال حاضر و بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش بازار توکن Unibot برابر با 90 میلیون دلاری است.

ربات‌های تلگرامی که مخصوص استفاده در برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده‌اند، برنامه‌های خودکاری هستند که به کاربران اجازه می‌دهند استراتژی‌های معاملاتی یا سرمایه‌گذاری خود را از طریق این برنامه پیاده سازی کنند. این ربات‌ها به وسیله اتصال کیف پول به ربات و یا ایجاد کیف پول جدید درون آن‌ها، قابلیت‌های ذکر شده را برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه این مقاله با ربات تلگرامی Unibot بیشتر آشنا می‌شویم.

 

Unibot چیست؟

Unibot به عنوان محبوب‌ترین ربات تلگرام در حوزه انجام معاملات خودکار شناخته می‌شود. این ربات معاملات خودکار در صرافی غیرمتمرکز Uniswap را همراه با ویژگی‌هایی جذاب به تریدرها ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های این ربات می‌توان به امکان Snipping که خرید فوری توکن پس از لیست شدن را ممکن می‌کند و همچنین قابلیت Revenue Sharing که به منظور آسان‌تر شدن معاملات طراحی و ایجاد شده است اشاره کرد.

بر اساس داده‌های CoinGecko، توکن اصلی پلتفرم، UNIBOT، در ۳۰ روز گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است. در حال حاضر، این توکن بیش از ۸۷ درصد از کل سرمایه بازار توکن‌های مبتنی بر ربات‌های تلگرامی را شامل می‌شود.

هفته گذشته، این پروژه از Unibot X رونمایی کرد. از این ربات جدید به عنوان "ترمینال تجاری نسل بعدی" نام برده شده است. گفته می‌شود که این ترمینال جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا ربات تجاری تلگرام خود را با یک رابط وب و موبایل جدید همگام سازی کنند. در پی این توسعه جدید، داده‌های آنلاین از طریق ادغام با پلتفرم GeckoTerminal، صرافی غیرمتمرکز (DEX) مرتبط با CoinGecko، به صورت لحظه‌ای برای کاربران Unibot X به نمایش گذاشته خواهند شد.

طبق اعلام توسعه دهندگان، Unibot دسترسی زودهنگام (Early Access) را به 100 هولدر بزرگ UNIBOT، 100 کاربر برتر از نظر حجم تراکنش ربات و 100 کاربر انتخاب شده به صورت تصادفی ارائه می‌دهد.

با اینکه این پروژه در حال حاضر رشد بسیار خوبی داشته و شرایط نسبتاً پایداری را تجربه می‌کند؛ اما باید توجه داشته باشید که می‌تواند مخاطرات و تهدیدهایی نیز برای کاربران داشته باشد. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می‌دهیم.

رشد 124 درصدی توکن Unibot

 

معاملات آسان‌تر در کنار خطرات امنیتی ربات Unibot

بابی اونگ (Bobby Ong)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران شرکت CoinGecko، درباره افزایش ربات‌های تلگرامی با کیف پول داخلی ورود به بازار یک توییت را در صفحه خود منتشر کرد و گفت که این ربات‌ها می‌توانند معاملات غیر متمرکز و همچنین دریافت ایردراپ‌ها را بسیار ساده‌تر کنند. اما استفاده از این ربات‌ها با خطراتی نیز به همراه دارد.

به منظور استفاده و ترید از طریق این ربات‌ها، کاربران باید توکن‌های خود را به کیف پول شخص ثالث منتقل کنند و یا کلید خصوصی خود را برای اتصال کیف پول‌های موجود با این ربات‌ها به اشتراک بگذارند که تهدیدی برای سرمایه آن‌ها محسوب می‌شود.

تهدیدهایی که ربات‌های تلگرامی برای سرمایه کاربران ایجاد می‌کنند مسئله کوچکی نیست و باید به آن توجه ویژه داشت. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این حملات و آمار به ثبت رسیده خدمت شما ارائه می‌کنیم.

 

تهدید دارایی‌های کاربران در ربات‌های تلگرامی چگونه رخ می‌دهد؟

با توجه به اینکه کاربران باید کلید خصوصی کیف پول خود را با ربات به اشتراک بگذارند، اگر یکی از ربات‌ها کلیدهای خصوصی کاربران خود را بردارد می‌تواند از طریق حمله راگ پول، دارایی تمام کیف پول‌ها را خالی کند! با وجود خطرات احتمالی، استفاده از این ربات تنها برای انجام دادن معاملات کوچک و یا شرکت در برنامه‌های ایردراپ توصیه می‌شود.

طبق داده‌های پلتفرم Dune، حجم معاملات ربات‌های تلگرامی، روند افزایشی را در پی گرفته است که می‌تواند تهدیدهای امنیتی مرتبط با آن را نیز افزایش دهد.

 

جمع بندی

توجه داشته باشید که رشد چشم گیر یک توکن در کوتاه مدت نمی‌تواند دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در آن به شمار رود. در این مقاله اشاره کردیم که ربات‌های تلگرامی و توکن‌های مربوط به آن‌ها، در کنار اینکه قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهند، تهدیدهایی نیز برای استفاده به همراه خواهند داشت. توصیه ما این است که اگر قصد استفاده از این ربات‌ها را دارید، ترجیحاً از کیف پول‌های دارای حجم سرمایه کم استفاده کنید و پس از اینکه فعالیت مورد نظر خود را به اتمام رساندید دارایی‌های خود را از آن کیف پول خارج کنید تا به بهترین نحو از وجوه خود مراقبت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد