جستجو در بیتفا
  • تأثیر اخبار ETF روی آلت کوین‌ها
  • کاهش نوسانات نشانه خوبی برای آینده رمز ارزها
  • آلت سیزن بعدی در راه است!
چرا راه‌اندازی ETFهای بیت کوین خبر خوبی برای آلت‌کوین‌ها است؟

چرا راه‌اندازی ETFهای بیت کوین خبر خوبی برای آلت‌کوین‌ها است؟

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
۴ دقیقه
۴
۳۱۱
توسط :
مبین رزمخواه

بیت کوین و آلت کوین‌ها در عین اینکه همبستگی خاصی با یکدیگر دارند، در بازه‌هایی عملکردهای متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در حال حاضر پس از اینکه بیت کوین رشد خوبی را به دنبال جو مثبت اخبار صندوق‌های قابل معامله تجربه کرد، با اصلاح مواجه شد و در یک روند خنثی قرار دارد. اکنون زمانی است که می‌توانید فرصت‌های خوبی را در بازار آلت کوین‌ها پیدا کنید. حتی می‌توان گفت تأثیر اخبار ETF روی آلت کوین‌ها می‌تواند به مراتب بیشتر از بیت کوین باشد. ما هر روز در صفحه اختصاصی اخبار بیت کوین امروز به بررسی مهم‌ترین رویدادهای پیرامون اولین ارز دیجیتال بازار می‌پردازیم‌. در این مقاله تأثیر اخبار ETF روی آلت کوین‌ها و زمان فرا رسیدن آلت سیزن را بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

تأثیر اخبار ETF روی آلت کوین‌ها

پس از آنکه صندوق‌های ETF بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تأیید شدند، قیمت بیت کوین با اصلاح نسبتاً شدیدی مواجه شد. از آن طرف آلت‌کوین‌ها در بازار توانستند عملکرد بهتری را در مقایسه با بیت کوین به ثبت برسانند. اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ در بازار آلت کوین‌ها توانستند در روزهای اخیر حمایت‌های کلیدی خود را حفظ کنند و خود را برای جهش بزرگ بعدی آماده نشان دهند.

بیت کوین در حال حاضر حدود ۱۴ درصد با زمانی که به علت افزایش احساسات مثبت در بازار به حوالی ۴۹ هزار دلار رسیده بود فاصله دارد. این ارز دیجیتال اکنون روند خنثی را جایگزین روند صعودی خود می‌بیند. در زمان نوشتن این مقاله بیت کوین در محدوده 42450 دلار معامله می‌شود. در تصویر زیر، نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته را مشاهده می‌کنید.

قیمت بیت کوین

با این حال نوسانات آلت کوین‌های بازار کمی کاهش یافته و این مسئله می‌توانند سیگنال‌های امیدوارکننده بیشتری برای فعالان بازار کریپتو به همراه داشته باشد. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در این مورد ارائه خواهیم کرد. تأثیر اخبار ETF روی آلت کوین‌ها تا کنون نتایج نسبتاً خوبی به همراه داشته و این روند می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد.

 

کاهش نوسانات نشانه خوبی برای آینده رمز ارزها

امروز، اندرو کنگ (Andro Keng) یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری رمز ارز مکانیسم کپیتال (Mechanism Capital) در مصاحبه‌ای نظراتش را در مورد ETFهای بیت کوین عنوان کرد. او با اشاره به این مسئله که تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت کوین می‌تواند برای این ارز دیجیتال مفید باشد، بهتر از همه به نفع آلت کوین‌های بازار کریپتو است. او همچنین عنوان کرد با ورود صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ به بازار بیت کوین، نوسانات این ارز دیجیتال کمتر شده و بلوغ بیشتری را در این بازار مشاهده خواهیم کرد.

علاوه بر این، او معتقد است اگر بیت کوین روندی آرام اما پایدار داشته باشد، اتفاقات بهتری برای آینده رمز ارزها خواهد افتاد. بازارهای دارای نوسانات بالا برای بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ مناسب نیست. دلیل اصلی آن نیز این است که در حجم بالای سرمایه، نوسانات کوچک نیز اثرات بزرگی روی سبد سرمایه‌گذاری افراد به جای می‌گذارند. به همین علت بسیاری از افراد از بازارهای این چنینی فاصله می‌گیرند.

 

در حال حاضر سهم بازار بیت کوین از بازار رمز ارزها نسبت به هفته گذشته حدود ۶ درصد کمتر شده است‌. بسیاری معتقدند به زودی شاهد آغاز آلت سیزن در بازار کریپتو خواهیم بود. در ادامه در مورد آلت سیزن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

آلت سیزن بعدی در راه است!

پس از اینکه بیت کوین روندی صعودی به خود می‌گیرد، بسیاری از آلت کوین‌ها از این افزایش قیمت جا می‌مانند. سپس بیت کوین وارد یک فاز خنثی و رنج می‌شود و اینجا زمانی است که باید به دنبال شکار فرصت‌ها در بازار آلت کوین‌ها باشید.

با نگاه به نمودار بیت کوین متوجه می‌شویم که اکنون پس از افزایش قیمتی که اخیراً تجربه کرد، وارد یک فاز رنج شده و باید نگاه خود را به بازار آلت کوین‌ها تغییر دهیم. در حال حاضر اتریوم توانسته خود را بالای محدوده حمایتی ۲۵۰۰ دلار نگه دارد که می‌تواند خبر خوبی برای آلت کوین‌ها و افرادی که به دنبال آغاز آلت سیزن هستند باشد.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته را در تصویر پایین مشاهده می‌کنید.

نمودار قیمت اتریوم

با توجه به شرایط بازار، اگر اتریوم بتواند محدوده ۲۶۰۰ دلار را به بالا بشکند و خود را تا حوالی ۲۷۰۰ برساند، می‌توانیم انتظار رشد سایر آلت کوین‌ها را داشته باشیم‌. علاوه بر این گفته می‌شود راه‌اندازی صندوق‌های ETF اتریوم نیز تا چند ماه آینده به جریان می‌افتد. این اتفاق می‌تواند یک حرکت قابل توجه در بازار آلت کوین‌های بازار ایجاد کند.

در روزهای آتی، ضمن اینکه توجهی به بیت کوین دارید، بازار آلت کوین‌ها را نیز تحت نظر داشته باشید‌. به نظر می‌رسد آلت سیزن در حال فرا رسیدن است و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این بازار خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد