جستجو در بیتفا
  • آشنایی با نات کوین 
  • چگونه نات کوین‌های خود را بفروشیم؟
  • آموزش مراحل پیش فروش نات کوین
  • مرحله۱: وارد بخش Trade شوید
  • مرحله۲: تبدیل نات کوین به ووچر
  • مرحله۳: اتصال کیف پول به نات کوین
  • مرحله۴: تایید تراکنش در کیف پول Tonkeeper
  • مرحله۵: وارد حساب GetGems شوید
  • مرحله۶: پیش فروش نات کوین
  • ده میلیون نات کوین چند تومان است؟
  • اهدای جوایز به خریداران ووچر نات کوین
  • آیا پیش فروش Notcoin زمان لیست رسمی توکن‌ها را نزدیکتر می‌کند؟
  • آیا پیش فروش تنها راه برای بدست آوردن توکن $NOT است؟
پیش فروش نات کوین - آموزش فروش Notcoin

پیش فروش نات کوین - آموزش فروش Notcoin

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
۱
۶۲۴
توسط :
یاسمن یزدان دوست

مدتی است که پیش فروش نات کوین آغاز شده و کاربران واجد شرایط می‌توانند توکن‌های خود را به فروش بگذارند. در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر در بازی نات کوین شرکت کردید و بیش از ۱۰ میلیون توکن دارید، می‌توانید آن‌ها را به فروش بگذارید. پس قبل از راه‌اندازی این توکن، این مقاله را مطالعه کنید. پیش فروش نات کوین به تازگی برای تمام کاربران در دسترس است. شما به راحتی می‌توانید نات کوین‌های خود را به فروش گذاشته و آن‌ها را نقد کنید. البته نقد شدن آن در بازار به وجود خریدار برای آن بستگی دارد. به هر حال فراهم شدن بستری برای خرید و فروش نات کوین اتفاق بزرگی برای این توکن است که می‌تواند روی کاربران شبکه تلگرام تاثیرگذار باشد. در ادامه این مقاله با تیم بیتفا همراه باشید تا به طور کامل مراحل فروش نات کوین را آموزش دهیم.

 

آشنایی با نات کوین 

آشنایی با نات کوین

ابتدا لازم است یک توضیح مختصر درباره نات کوین بدهیم. نات کوین یک بازی کلیکی بر بستر تلگرام است که امروزه در کل دنیا سر و صدا به پا کرده است. همین محبوبیت باعث شده است که این بازی در حال حاضر ۳۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد. نحوه شرکت در این بازی و استخراج نات کوین را در مقاله Notcoin چیست؟ کامل آموزش دادیم.

در این بازی شما تنها با کلیک کردن می‌توانید نات کوین استخراج کنید. به تازگی، Notcoin تصمیم گرفته است که دوباره کاربران را خوشحال کند: آنها یک بازار پیش فروش (Pre-Market) را در Getgems.io راه‌اندازی کردند، جایی که می‌توانید قبل از راه‌اندازی رسمی، Notcoin را بخرید و بفروشید.

چگونه نات کوین‌های خود را بفروشیم؟

حال سوال اصلی اینجاست که چگونه نات کوین‌ها را بفروشیم؟ به تازگی در پلتفرم نات کوین گزینه‌ای به نام Trade اضافه شده که می‌توانید از طریق آن نات کوین‌های خود را به ووچر تبدیل کنید. ووچر به معنای کوپن است، شما موجودی نات کوین‌های خود را به کوپن تبدیل کرده و آن را در یک بازار nft به نام Getgems.io به فروش می‌گذارید. 

چگونه نات کوین‌های خود را بفروشیم؟

شما می‌توانید این ووچر خود را به هر قیمتی که خواستید در بازار به فروش بگذارید. همچنین می‌توانید نات کوین‌های دیگران را خریداری کنید. نه تنها ممکن است ووچر یا همان NFT شما در بازار توسط کاربری خریداری شود بلکه در صورت لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها، می‌توانید ووچر خود را به توکن NOT$ تبدیل کنید. 

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما می‌توانید نات کوین‌های خود را نگه دارید و به ووچر تبدیل نکنید! سپس هر موقع که در صرافی‌های مختلف لیست شد، مستقیما توکن‌های خود را بفروشید و نقد کنید. به عبارت دیگر می‌توانید نات کوین‌های خود را در پیش فروش نگذارید و صبر کنید تا مستقیما نقد کنید. 

حال در ادامه تمام این مراحل پیش فروش نات کوین را به شما آموزش خواهیم داد.

 

آموزش مراحل پیش فروش نات کوین

قبل از هر چیز باید یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب راه‌اندازی کنید تا به نات کوین متصل شود. از طریق این کیف پول شما هم کارمزدهای پیش فروش را پرداخت می‌کنید و همچنین در صورت فروش رفتن نات کوین‌های شما، مبلغ آن به کیف پول‌تان ارسال می‌شود. 

بهترین و مناسب‌ترین کیف پول، Tonkeeper است. قبل از اتصال آن به نات کوین باید مقداری ارز Toncoin را در کیف پول خود انتقال دهید. ارز دیجیتال Ton برای پرداخت کارمزدهای شبکه استفاده می‌شود. درست است که کارمزد تبدیل کردن ۱۰ میلیون نات کوین به ووچر تنها ۰.۰۶ TON است، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای سرعت بخشیدن به مراحل پیش فروش، حداقل ۱.۵ TON در کیف پول خود قرار دهید. 

به عبارتی شما از صرافی ایرانی خود مقداری تن کوین خریداری کرده و آن را به کیف پول Tonkeeperتان انتقال می‌دهید. سپس مراحل زیر را طی کنید.

مرحله۱: وارد بخش Trade شوید

ابتدا وارد نات کوین شوید و گزینه Trade را از نوار پایین صفحه انتخاب کنید. 

مرحله۲: تبدیل نات کوین به ووچر

تبدیل نات کوین به ووچر

پس از انتخاب گزینه Trade وارد صفحه بالا می‌شوید. در اینجا گزینه تبدیل Notcoin به Voucher را کلیک کنید. سپس از شما می‌خواهد که انتخاب کنید چندتا از نات کوین‌های خود را می‌خواهید به فروش بگذارید. حداقل مقدار لازم ۱۰ میلیون است. سپس گزینه Confirm را انتخاب کنید. 

مرحله۳: اتصال کیف پول به نات کوین

اتصال کیف پول به نات کوین

در این مرحله مقدار تن کوین لازم برای پرداخت کارمزد را نشان می‌دهد. حال باید گزینه Mint را که به معنای ایجاد NFT است، انتخاب کنید. سپس پنجره‌ای باز می‌شود که باید به کیف پول‌تان متصل شوید. اگر آدرس کیف پول شما را نشان داد که بر روی آن کلیک کنید و وارد مرحله بعد شوید. اگر نشان نداد بر روی گزینه Connect Wallet بزنید و به کیف پول‌تان متصل شوید. 

تمام مراحل در تصویر بالا نشان داده شده است. 

مرحله۴: تایید تراکنش در کیف پول Tonkeeper

در این مرحله برای تایید کسر کارمزد از کیف پول‌تان، وارد Tonkeeper شوید و تراکنش را تایید کنید. تمام این مراحل در تصویر بالا نشان داده شده است. پس از تایید تراکنش در کیف پول خود، به شما پیام DONE را نشان می‌دهد.

مرحله۵: وارد حساب GetGems شوید

حساب GetGems

پس از گذراندن مراحل قبل باید وارد مارکت پلیس GetGems شوید تا Notcoinهای خود را به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تبدیل کنید. کافیست وارد سایت GetGems شوید یا بر روی گزینه Open GetGems Account کلیک کنید. 

سپس با انتخاب گزینه Connect کیف پول خود را به سایت GetGems وصل کنید. 

مرحله۶: پیش فروش نات کوین

پیش فروش نات کوین

در این مرحله کافیست بر روی پروفایل خود کلیک کنید و گزینه Open Profile را کلیک کنید. در پنجره باز شده به شما می‌گوید که اگر نات کوین به طور رسمی راه‌اندازی بشه، امکان تبدیل این ووچرها به NOT$ وجود دارد. با انتخاب گزینه Put On Sale ووچر شما برای فروش در بازار قرار داده می‌شود. 

سپس باید قیمت آن را مشخص کنید. با انتخاب گزینه Fixed Price می‌توانید یک قیمت مشخص دلخواهی برای ده میلیون نات کوین خود وارد کنید. با انتخاب گزینه Auction این ده میلیون نات کوین را به مزایده می‌گذارید. 

پس از مشخص کردن قیمت به شما کارمزد مورد نیاز را نشان می‌دهد و مجدد باید از طریق کیف پولتان این تراکنش را تایید کنید. سپس NFT شما منتشر می‌شود!

 

ده میلیون نات کوین چند تومان است؟

ده میلیون نات کوین چند تومان است؟

پیشبینی نرخ دقیق ارز نات کوین بعد از لیست شدن غیرممکن است، اما دارندگان ووچر می‌توانند آنها را با مقدار معادل توکن‌های NOT تعویض کنند. در حال حاضر هر کاربر قیمت ووچر خود را به دلخواه تعیین می‌کند. 

طبق داده‌های سایت GetGems می‌توان گران‌ترین و ارزان‌ترین ووچر نات کوین را مشاهده کرد.

  • ارزان‌ترین ووچر نات کوین در حال حاضر به ازای هر یک میلیون نات کوین ۰.۱۳ TON است. ارز TON در حال حاضر تقریبا ۳۰۰ هزار تومان است. این به معناست که در زمان نگارش این مقاله هر ده میلیون نات کوین حداقل به ارزش سیصد هزار تومان است. 
  • گران‌ترین ووچر نات کوین نیز در حال حاضر به ازای هر یک میلیون نات کوین ده میلیون TON است. به عبارتی هر نات کوین در زمان نگارش این مقاله حداکثر به ارزش سه میلیون تومان است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که این ووچرها ممکن است به فروش نروند! این قیمت‌ها تنها توسط دارندگان ووچر به دلخواه تعیین و در بازار GetGems برای فروش قرار داده شده‌اند.

 

اهدای جوایز به خریداران ووچر نات کوین

علاوه بر این، تیم توسعه دهنده Notcoin در پست توییتر اعلام کرده‌اند که قصد دارند به خریداران اولیه‌ای که ووچرها را با قیمت بالاتر خریداری کرده‌اند و آنها را نگه داشته‌اند، پاداش دهند. این رویکرد بر اساس انتظار ورود قابل توجه ووچر (کوپن) به بازار پس از باز شدن پیش فروش برای همه کاربران علاقه‌مند است. این موضوع باعث افزایش عرضه و کاهش تقاضا شد، به همین دلیل ارز نات کوین در حال کاهش بود. از همین رو این رویکرد ارائه شد.

در تصویر زیر پست توییتر نات کوین را مشاهده می‌کنید.

پست توییتر نات کوین

آیا پیش فروش Notcoin زمان لیست رسمی توکن‌ها را نزدیکتر می‌کند؟

جواب این سوال واضح نیست. در واقع، عرضه کوپن Notcoin یک حرکت جالب از سوی توسعه‌دهندگان پروژه است؛ زیرا این فرصتی است تا در صورتی که قیمت پس از لیست شدن در پایین‌ترین حد ممکن باشد یا اصلاً لیست نشود، کاربران فعال را از دست ندهند.

این موضوع بسیار جالب است که این پروژه چگونه بارها و بارها با به‌روزرسانی‌هایش سروصدا ایجاد می‌کند. برای مثال ویژگی‌های خاصی برای لینک کردن حساب بایننس و دریافت پاداش هنگفتی برای این لینک به شکل 3 میلیون توکن NOT (که دوام زیادی نداشت)، اسکین‌های انحصاری برای ظاهر سکه و انتشار کوپن‌های Notcoin برای حساب‌هایی با بیش از 10 میلیون توکن.

در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ هیچ کس مطمئن نیست، اما مطمئنا تماشای آن جالب است.

 

آیا پیش فروش تنها راه برای بدست آوردن توکن $NOT است؟

خیر، شما به سادگی می‌توانید بدون کوپن منتظر پایان فاز استخراج بمانید و موجودی خود را مستقیماً به توکن $NOT تبدیل کنید. در صورت لیست شدن این توکن، معامله آن در صرافی‌ها امکان پذیر خواهد بود. به همین دلیل می‌توانید اصلا در پیش فروش شرکت نکنید و نات کونی های خود را نگه دارید.

برچسب ها : فروش نات کوین

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد