جستجو در بیتفا
  • مشکل اسلیپیج بالا در صرافی MuesliSwap
  • بازگشت هزینه اسلیپیج به کاربران متضرر این پلتفرم
  • حل مشکل اسلیپیج صرافی MuesliSwap
  • جمع بندی
بازگشت اسلیپیج پرداختی کاربران صرافی غیر متمرکز MuesliSwap

بازگشت اسلیپیج پرداختی کاربران صرافی غیر متمرکز MuesliSwap

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
۵ دقیقه
۰
۴۹۵
توسط :
مبین رزمخواه

صرافی غیر متمرکز MuesliSwap که در شبکه کاردانو پیاده سازی شده اعلام کرد که با توجه به از دست رفتن مبالغ تعداد زیادی از کاربران به دلیل مشکلاتی که در اسلیپیج تراکنش‌های این پلتفرم به وجود آمده است، وجوهی که کاربران بابت کارمزد پرداخت کرده‌اند را به آن‌ها پس خواهد داد. اسلیپیج بالا مشکل بسیاری از شبکه‌ها و توکن‌های موجود در دکس‌ها است که شبکه‌های جدید در تلاش هستند تا این مشکل را بر طرف کنند. آیا شما تا کنون در این صرافی تراکنش انجام داده‌اید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صرافی MuesliSwap و اتفاقاتی که برایش رخ داده تا انتهای این مقاله با بیتفا همراه باشید.

 

مشکل اسلیپیج بالا در صرافی MuesliSwap

تیم مدیریتی صرافی MuesliSwap با انتشار بیانیه‌ای تصمیم خود برای حمایت از کاربرانی که وجوه خود را برای انجام دادن تراکنش در این سایت از دست داده‌اند تشریح کرد. این صرافی غیر متمرکز عنوان کرده است که به دلیل مشکلاتی که در این پلتفرم به وجود آمده و اسلیپیج تراکنش‌هایش بیش از حد زیاد شده است، قصد دارد تا هزینه کارمزدی که از کاربران کسر شده را به حساب آن‌ها بازگرداند.

بر اساس اطلاعاتی که در پلتفرم DeFiLama منتشر شده است، صرافی غیر متمرکز MuesliSwap پنجمین پروتکل بزرگ شبکه کاردانو به شمار می‌رود که ارزش کلی آن 17.3 میلیون دلار است. با این حال دارایی‌های قفل شده در این پلتفرم از ابتدای ماه جاری میلادی حدود 27 کاهش داشته و از بالاترین رکورد خود که در آوریل 2022 به ثبت رسیده نیز 68 درصد کمتر شده است.

در 8 آگوست خبری مبنی بر این منتشر شد که صرافی MuesliSwap نتوانسته است توضیحات کافی در مورد مشکل ایجاد شده برای اسلیپیج تراکنش‌هایش ارائه دهد. اسلیپیج به تفاوت قیمتی گفته می‌شود که در بازه زمانی ثبت تراکنش و زمانی که تراکنش در بلاکچین مورد تأیید قرار می‌گیرد برای یک معامله ایجاد می‌شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصطلاحات صرافی‌های غیر متمرکز می‌توانید مقاله اصطلاحات رایج در دکس تریدینگ  را مطالعه کنید.

بر اساس مطالبی که توسط تیم این صرافی منتشر شد، کاربران MuesliSwap حداقل یک سال است که به دلیل ساختار معاملاتی طراحی شده این پلتفرم در حال پرداخت اسلیپیج اضافه هستند! اما خبر خوب این است که اکنون این مشکل شناسایی شده و این صرافی قصد دارد تا وجوه کاربران را به آن‌ها برگرداند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این خبر کسب خواهیم کرد.

 

بازگشت هزینه اسلیپیج به کاربران متضرر این پلتفرم

در اطلاعیه این صرافی آمده است که کاربران MuesliSwap می‌توانند با پر کردن یک فرم مخصوص که در سایت این صرافی ایجاد شده است اعلام کنند که آیا احساس می‌کنند که برای انجام شدن تراکنش‌ها اسلیپیج اضافی پرداخت کرده‌اند یا خیر. همچنین در این نظرسنجی از کاربرها پرسیده می‌شود که آیا تمایل دارند تا هزینه‌های کارمزد تراکنش‌هایشان را دریافت کنند یا از مبالغ پرداخت شده راضی هستند!

اسلیپیج شاید به نوعی مهم‌ترین مشوق مالی برای پلتفرم‌های معاملاتی غیر متمرکز باشد، اما در برخی موارد ممکن است باعث آزرده خاطر شدن و ضرر کاربران شود.

صرافی غیر متمرکز MuesliSwap

صرافی MuesliSwap در حال حاضر اعلام کرد که فرایند بازگشت هزینه‌های تراکنش را به کاربرانی که احساس می‌کنند در طول یک سال اخیر اسلیپیج زیادی برای تأیید تراکنش‌هایشان پرداخت کرده‌اند آغاز کرده است. این شاید اقدام مثبتی باشد؛ اما راه حل خوبی نیست. تیم مدیریت این پلتفرم اعلام کردند که برای حل مشکل اسلیپیج به راه حل‌هایی نیز رسیده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

حل مشکل اسلیپیج صرافی MuesliSwap

از دیگر مطالبی که توسط تیم صرافی غیر متمرکز MuesliSwap منتشر شد این بود که این پلتفرم راه حلی نیز برای مشکل اسلیپیج تراکنش‌ها پیدا کرده است.

در 4 آگوست یک تریدر به این مشکل اشاره کرده بود که در شرایط فعلی اگر بخواهید یک تراکنش بزرگ در هر یک از دکس‌های شبکه کاردانو انجام دهید باید هزینه زیادی بابت اسلیپیج بپردازید. این مسئله اکنون مورد توجه تیم MuesliSwap قرار گرفته و در تلاش هستند تا مشکلات موجود را بر طرف کنند.

از تلاش‌های این پلتفرم این است که تراکنش‌های بزرگ را با استفاده از یک دکس اگریگیتور (Dex Aggregator) به چند بخش تقسیم کنند تا هزینه‌های کارمزد و اسلیپیج آن کمتر شود. دکس اگریگیتورها نوعی پروتکل مالی هستند که دسترسی به چند استخر نقدینگی را برای کاربران فراهم می‌کنند و این احتمال وجود دارد که با استفاده از آن‌ها انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شود.

 

جمع بندی

شبکه کاردانو مدتی است که فعالیت جدی خود را در فضای دکس‌ها آغاز کرده و تا اینجای کار عملکرد چندان بدی نیز نداشته است. البته پلتفرم‌هایی که در این شبکه قرار دارند دارای مشکلاتی هستند که برای یک شبکه نوپا مسئله جدیدی نیست. اگر که در فضای صرافی‌های غیر متمرکز فعال باشید حتماً متوجه شده‌اید که نسبت به گذشته توکن‌های بیشتری نیز روی این شبکه راه‌اندازی شده‌اند. شبکه کاردانو از ابتدای پیدایش همواره مسیری روبه‌جلو را طی کرده و توانسته است که روزبه‌روز به قابلیت‌هایش اضافه کند. حال باید دید پلتفرم‌ها و توکن‌های این شبکه نیز می‌توانند در آینده با وجود سایر رقبای قدرتمندی که در این فضا حضور دارند به موفقیت بزرگی دست پیدا کنند یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد