جستجو در بیتفا
  • توضیحات جشنواره
  • جشنواره دکس تریدینگ تمدید شد!!
40% تخفیف برای ثبت نام در دوره دکس تریدینگ از سایت بیتفا

40% تخفیف برای ثبت نام در دوره دکس تریدینگ از سایت بیتفا

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
۱ دقیقه
۱۳
۲,۴۳۳
توسط :
تیم بیتفا

در تاریخ 8 شهریور و از ساعت 12 ظهر جشنواره ثبت نام در دوره دکس تریدینگ در سایت بیتفا شروع خواهد شد. در این جشنواره به دلیل ارائه لایسنس ابزار معاملاتی Dextrading، محدودیت ثبت نام خواهیم داشت و تنها 250 دانشجو جدید را می‌توانیم ثبت نام کنیم.

 

توضیحات جشنواره

 

خدمات دوره جامع دکس تریدینگ :

کاربرانی که در این جشنواره ثبت نام می‌کنند دوره آموزشی جامع دکس تریدینگ + سه ماه پشتیبانی و منتورشیپ + لایسنس ابزار معاملاتی Dextrading را دریافت خواهند کرد.

تاریخ جشنواره :

زمان شروع جشنواره چهارشنبه 8 شهریور ساعت 12 ظهر

با ثبت نام 250 دانشجو جدید جشنواره با پایان خواهد رسید (مهلت جشنواره تا چهارشنبه 12 شب)

هزینه دوره دکس تریدینگ :

هزینه ثبت نام در دوره دکس تریدینگ 9.800.000 تومان است که در جشنواره با 40 درصد تخفیف می‌توانید این محصول را با قیمت 5.800.000 تومان از سایت بیتفا تهیه کنید.

 

جشنواره دکس تریدینگ تمدید شد!!

ظرفیت 250 نفری که برای این جشنواره در نظر گرفته بودیم در مدت بسیار کم و قبل از آن که بخش زیادی از کاربران از این جشنواره مطلع شوند پر شده و جشنواره را به پایان رساندیم؛ اما با تواجه به حجم بالای پیام‌ها مبتنی بر تمدید جشنواره، تصمیم گرفتیم به تعداد بسیار محدود (فقط 100 نفر) مجدد ظرفیت باز کرده و جشنواره را تمدید کنید!!

ظرفیت ساعت 19 (8 شهریور) در سایت بیتفا فعال شده و کاربران می‌توانند از این طریق در این جشنواره ثبت نام کنند.

"این فرصت رو دیگه از دست نده!!"

 

برای ثبت نام و شرکت در دوره جامع دکس تریدینگ باید از طریق "این لینک" اقدام کنید!!

در صورت داشتن سوال به بخش "سوالات متداول" مراجعه کنید (پایین صفحه) و در صورت داشتن سوالات بیشتر و یا قصد پرداخت تتری می‌توانید به این آیدی در تلگرام پیام دهید!

Sample-Text

منتورشیپ (Coaching) چه اهمیتی در این دوره دارد و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

منتورشیپ یکی از مهمترین بخش‌های محصول آموزشی دکس تریدینگ است. دانشجویان این دوره در بعد از ثبت نام در این دوره 3 ماه منتورشیپ دریافت می‌کنند و می‌توانند تمام سوالات خود را از Coach بپرسند تا بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. کوچ در کنار دانشجویان است تا تجربه یکساله فعالیت خود در سبک معاملاتی دکس تریدینگ را در کمترین زمان در اختیار دانشجو قرار دهد، در معاملات به او کمک کند، مشاوره دهد و در نهایت دانشجو را به موفقیت در این سبک معاملاتی جذاب برساند.

مجموعه بیتفا تمرکز بسیار ویژه‌ای بر روی بحث موفقیت دانشجویان قرار داده است و در همین راستا ما بیش از 20 فرد با تجربه در این حوزه (که همگی از دانشجویان و کارآموزان مجموعه خودمان بوده‌اند) را به عنوان Coach استخدام کرده و در اختیار دانشجویان قرار داده‌ایم!

این دوره چه تفاوتی با دوره رایگان دکس تریدینگ دارد؟

ما در دوره رایگان 8 ویدئو جامع در رابطه با دکس تریدینگ قرار دادیم و به دلیل کیفیت و ارزش بالایی که این دوره رایگان داشته برخی کاربران فکر می‌کنند همان دوره جامع را به صورت رایگان قرار دادیم و سوالات زیادی در این رابطه دریافت کردیم!

دوره رایگان تنها بخشی از دوره جامع دکس تریدینگ است و دوره جامع خدمات خیلی بیشتری دارد. آموزش جامع، کوچینگ و لایسنس ابزار معاملاتی DEXtrading خدماتی است که در کنار یکدیگر باعث می‌شوند دانشجو دوره جامع به موفقیت لازم برسد.

آیا دوره آموزشی به صورت آنلاین برگذار می‌شود؟

دوره جامع دکس تریدینگ به صورت آنلاین نیست و آموزش‌ها در پنل کاربری قرار می‌گیرد و دانشجو هر وقت که زمان مناسبی داشته باشد می‌تواند از آموزش‌ها استفاده کند.

آیا با شرکت و ثبت نام در این دوره، لایسنس ابزار معاملاتی دکس تریدینگ رو هم دریافت خواهم کرد؟

بله!

چه مدت طول می‌کشد که کامل آموزش ببینم و به درآمد برسم؟

با توجه به اینکه هدف این دوره رسیدن سریع دانشجویان به نتیجه مناسب است، شما می‌توانید این دوره را با 2 ساعت زمان گذاشتن در روز، در کمتر از دو هفته به اتمام برسانید و سپس به کسب تجربه در بازار (البته با کمک کوچینگ) بپردازید. لازم به ذکر است برای گرفتن بهترین نتیجه از دوره انجام تمرینات بسیار مهم است و در کنار مشاهده دوره ارسال تمرینات برای پشتیبان دوره الزامی است.

آیا دوره Dex-Trading از صفر است؟ آیا دانشجو مبتدی نیز می‌تواند از آموزش‌های این دوره استفاده کند؟

دوره Dex-Trading به نحوی آماده شده است که هر کاربری با هر میزان دانش بتواند در این دوره شرکت کرده و به بازدهی برسد. آموزش‌های این دوره با پایه‌ترین مباحث از جمله نحوه کار با کیف پول‌ها و صرافی‌ها شروع می‌شود و با تخصصی‌ترین و پیشرفته‌ترین مباحث از جمله استراتژی کسب درآمد از Dex ها، بررسی امنیت توکن و نحوه مدیریت سرمایه درست به پایان می‌رسد. دوره Dex-Trading یک دوره صفر تا صد است و به هر کاربری با هر میزان سواد و تجربه توصیه می‌شود.

این دوره پیش نیاز ندارد!

آیا مجموعه بیتفا تضمینی برای موفقیت به دانشجو می‌دهد؟

طی ماه‌های گذشته مدرس دوره (آقای مهدی صفری) و مجموعه بیتفا توانایی‌های حوزه صرافی‌های غیر متمرکز و البته خود مجموعه را ثابت کرده‌اند. اکنون مجموعه بیتفا با توجه به پتانسیل این بازار و البته تجربه و مهارت خود مجموعه، این تضمین را می‌دهد که اگر دانشجویی به صورت کامل این دوره را آموزش ببیند، از تجربه پشتیبان استفاده کند و با توجه به این آموزش‌ها وارد بازار شود، پس از کسب تجربه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سود دهی خواهد رسید.

در غیر این صورت مجموعه بیتفا تضمین می‌کند تمام وجه پرداخت شده برای این دوره را بازگردانی خواهد کرد!


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد