جستجو در بیتفا
  • قیمت بیت کوین به بالاترین سطح 20 ساله رسید
  • دیدگاه اریک بالچوناس
  • ده سال تقاضای سرکوب شده برای ETF‌های بیت کوین نقطه‌ای
  • تایید و راه‌اندازیETFهای اتریوم
ETF بیت کوین بلک راک با حجم 1.3 میلیارد دلار رکورد شخصی خود را شکست

ETF بیت کوین بلک راک با حجم 1.3 میلیارد دلار رکورد شخصی خود را شکست

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۳ دقیقه
۰
۳۶۲
توسط :
رومینا میرفتاحی

به گفته اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، صندوق‌های قابل معامله بیت کوین(ETF) بلک راک که تحت نماد "IBIT" معامله می شود، روز سه شنبه رکورد شخصی خود را شکست و رکورد روزانه 1.3 میلیارد دلار را جذب کرد. از آنجایی که تقاضا بالایی برای ETFهای بیت کوین نقطه‌ای وجود دارد و این محصول علاقه زیادی را به خود جلب می‌کند، IBIT درفهرست ایالات متحده همچنان به رهبری بازار ادامه می‌دهد و رکورد بی سابقه‌ای را در بازار به ثبت می‌رساند.

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح 20 ساله رسید

روز سه‌شنبه، قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد دو سال اخیر رسید و حتی به سطح 57000 دلار نیز دست یافت که نقطه عطفی در روند رشد قیمت این ارز دیجیتال به حساب می‌آید. این افزایش، که زیربنای خریدهای استراتژیک و چراغ سبز نظارتی برای ETF‌های بیت کوین نقطه‌ای است، بیشتر از هر چیز به پذیرش و ادغام گسترده تر ارزهای دیجیتال در جریان اصلی مالی اشاره دارد.

دیدگاه اریک بالچوناس

از آنجایی که تقاضا بالایی برای صندوق‌های قابل معامله بیت کوین(ETF) وجود دارد و این محصول علاقه زیادی را به خود جلب می‌کند، IBIT درفهرست ایالات متحده همچنان به رهبری بازار ادامه می‌دهد و رکورد بی سابقه‌ای را در بازار به ثبت می‌رساند. ETF بیت کوین بلک راک به تازگی با حجم 1.3 میلیارد دلار رکورد شخصی خود را شکست، اریک بالچوناس در مورد رکورد اخیر در فضای مجازی اظهاراتی داشته است.

  • "یک روز پر حجم دیگر برای Nine که شاهد معامله بیش از 2 میلیارد دلار ودیم. $IBIT دوباره رکورد شخصی خود را با 1.3 میلیارد دلار شکست. من نمی‌دانم که آیا این یک انفجار معمولی جدید است یا نوعی انفجار کوتاه‌مدت با الگو/arb در $HODL."

دیدگاه بالچوناس به رکورد 1.3 میلیارد دلاری طبق نمودار

  • "همچنین $IBIT ، امروز شاهد بیش از 100000 معامله فردی بود. تا روز سه شنبه تمام مدت در حال انجام 30-60k بود. مثل این است که یک ابزار جدید در طول روز مطبوعاتی پیدا کرده است." بالچوناس در ادامه اظهار شگفت‌زدگی کرد و افزود" من فکر می‌کردم که شاید به دلیل کار طولانی مدت، حجم آن کم شده باشد، اما امروز حتی بیشتر از این هم شد"

اظهار نظر بالچوناس درمورد بیش از صد هزار معامله فردی

ده سال تقاضای سرکوب شده برای ETF‌های بیت کوین نقطه‌ای

در مصاحبه اخیر، مایکل سایلر، رئیس اجرایی و یکی از بنیانگذاران MicroStrategy، به این موضوع اشاره کرد که بیش از یک دهه می‌شود که تقاضا برای ETF بیت کوین سرکوب شده است. او چنین اظهار کرد که "10 سال است که مردم منتظر این ETF‌ها هستند و در نهایت، سرمایه گذاران جریان اصلی می‌توانند به بیت کوین دسترسی داشته باشند و من فکر می‌کنم این چیزی است که باعث افزایش سرمایه در طبقه دارایی می‌شود."

تایید و راه‌اندازیETFهای اتریوم

تقاضا برای راه‌اندازیETFهای اتریوم در حال افزایش است. بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری درخواست‌هایی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای راه‌اندازی ETF‌های نقدی اتریوم در بازار ایالات متحده ارسال کرده‌اند. تا کنون، BlackRock، Fidelity، VanEck، Grayscale، Invesco، Galaxy، Franklin Templeton و 21Shares و..همگی درخواست‌هایی را برای یک ETF اتریوم ارسال کرده‌اند. تایید یازده ETF بیت کوین در ایالات متحده نشان داد که اشتهای زیادی برای چنین محصولاتی وجود دارد و برای ETFهای نقطه‌ای اتریوم نیز همینطور خواهد بود و از ان به‌طور گسترده استقبال خواهد شد.

از نظر تاریخی، رمزارز مانند یک روش جایگزین است که به افراد امکان ایجاد ثروت بدون اتکا به واسطه‌های شخص ثالث مانند بانک‌های سنتی یا ارگان‌های دولتی می‌دهد. بن وایس، مدیرعامل CoinFlip به کریپتونیوز گفت " تأیید ETF اتریوم دسترسی به ETH را بیشتر می‌کند و در عین حال شکاف بین حوزه مالی سنتی و اقتصاد دیجیتال را به‌گونه‌ای پر می‌کند." ویس در ادامه اضافه کرد که سرمایه‌گذاران موجود معمولاً به گزینه‌های خودسرپرستی تمایل دارند و می‌خواهند خودشان دارایی‌های خود را مدیریت ‌کنند. او توضیح داد که ETFهای رمزنگاری دریچه‌ها را برای مخاطبان وسیع‌تری از سرمایه‌گذارانی باز می‌کنند که علاقه‌ای به پیچیدگی‌های نگهداری ETH ندارند اما می‌خواهند در معرض یکی از دارایی‌ها با عملکرد برتر دهه گذشته قرار بگیرند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد