جستجو در بیتفا
  • بررسی دقیق برخی شرکت‌ها در مورد تایید اخیر ETF‌های بیت کوین
  • دیدگاه جیمز سیفارت
هیجانات پیرامون ETF بیت کوین رو به کاهش است، دلیل آن چیست؟

هیجانات پیرامون ETF بیت کوین رو به کاهش است، دلیل آن چیست؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
۲ دقیقه
۰
۳۰۵
توسط :
رومینا میرفتاحی

هیجانات پیرامون ETF بیت کوین فعلا به دلیل‌ بررسی دقیق برخی شرکت‌ها درمورد تایید ETFهای اخیر متوقف شده است. LPL Financial در حال حاضر در حال انجام بررسی‌های لازم در مورد ETFهای بیت‌کوینی است که جدیداً تأیید شده‌اند. هیجانات پیرامون ETF رو به کاهش است، دلیل آن چیست؟ در واقع بررسی این شرکت نوعی تحلیل جامع است که شامل بررسی دقیق همه جوانب از جمله درک ریسک‌ها و فرصت‌ها می‌شود. شرکت LPL Financial قصد دارد اطمینان حاصل کند که همه چیز همانطور که قبل از سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد است یا با آن تفاوت دارد.

بررسی دقیق برخی شرکت‌ها در مورد تایید اخیر ETF‌های بیت کوین

بر اساس گزارش بلومبرگ در 3 فوریه، شرکت‌هایی مانند LPL Financial Holdings که یکی از بزرگترین دلالان مستقل در ایالات متحده به شمار می‌رود، در حال بررسی ETF‌های بیت کوین که اخیرا تایید شده‌اند، است. این بررسی‌ها برای تعیین این است که آیا ETFها برای نزدیک به 19000 مشاور مالی مستقل که بر دارایی های 1.4 تریلیون دلاری نظارت دارند، در دسترس خواهند بود یا خیر.

راب پتمن، معاون اجراییِ راه‌حل‌های مدیریت ثروت برای LPL Financial، در رابطه با بررسی‌های اخیر این شرکت بر روی ETF‌ها می‌گوید "ما فقط می‌خواهیم ببینیم این ETFها در بازار چگونه کار می‌کنند."

LPL Financial برنامه‌ دارد تا بررسی دقیق و تحلیل خود از وضعیت ETF بیت کوین را در مدت سه ماه تکمیل کند. نکته قابل توجه درمورد این بررسی‌ها این است که ETF‌ها در صورت عملکرد ضعیف ممکن است تعطیل شوند که می‌تواند یک تجربه بسیار منفی برای سرمایه‌گذاران باشد. LPL Financial اظهار دارد که کمک به تسهیل عملکرد ETFها برای شرکتی مانند آن‌ها از نظر عملیاتی بسیار پرهزینه است.

داده‌های گردآوری شده توسط بلومبرگ نشان می‌دهد که 253 از ETFها در سال 2023 با میانگین دارایی 34 میلیون دلار بسته شدند. این فهرست شامل محصولاتی مانند VanEck Digital Assets Mining ETF (DAM) و...است.

کاهش هیجانات پیرامون ETF به دلیل بررسیهای برخی شرکت‌ها

دیدگاه جیمز سیفارت

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ معتقد است که پذیرش گسترده ETF بیت کوین ممکن است از آنچه انتظار می‌رود کندتر باشد. طی یک وبینار خصوصی با CryptoQuant که در ژانویه برگزار شد، سیفارت پیش بینی کرد که ETFها می‌توانند 10 میلیارد دلار در سال اول خود جذب کنند.

این تحلیلگر این گونه توضیح داد که انگار یک لیست تایید شده و یک لیست تایید نشده وجود دارد. سیفارت گفت بسیاری از مؤسسات بزرگ، انبارها، پلتفرم‌هایی که دلالان یا مشاوران در آن کار می‌کنند و...نمی‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند بخرند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد