جستجو در بیتفا
  • نگاهی به اتفاقات هفته گذشته ارزهای دیجیتال
  • تحلیل ارز بیت کوین (22 آبان)
  • تحلیل بیت کوین در تایم فریم کوچک‌تر
  • تحلیل دامیننس بیت کوین امروز
  • تحلیل ارز اتریوم (22 آبان)
  • شرایط آلتکوین‌ها به چه صورت است؟
  • معرفی 5 فرصت معاملاتی برتر
  • تحلیل ارز لیدو (22 آبان)
  • تحلیل ارز دیجیتال آواکس امروز
  • تحلیل ارز فایل کوین 22 آبان
  • تحلیل ارز کاوا امروز 22 آبان
  • تحلیل تکنیکال ارز SNX امروز
  • نتیجه تحلیل ارزهای دیجیتال 22 آبان
تحلیل ارزهای دیجیتال امروز 22 آبان + معرفی 5 فرصت معاملاتی

تحلیل ارزهای دیجیتال امروز 22 آبان + معرفی 5 فرصت معاملاتی

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۹ دقیقه
۲۱
۱,۰۸۴
توسط :
پاتریک شاه‌نظری

مانند هر دوشنبه، امروز نیز با یک تحلیل مارکت ریپورت جدید از سایت بیتفا در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. ماه آبان شرایط بشدت جذابی در بازار ارزهای دیجیتال شاهد بودیم. در این ماه، تا اینجا 3 مارکت ریپورت هفتگی منتشر کردیم که در هر سه شرایط برای بیت کوین و آلتکوین‌ها صعودی بوده. اما آیا این روند رشد همچنان ادامه دار خواهد بود؟ در مقاله تحلیل ارزهای دیجیتال امروز 22 آبان کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله از سایت بیتفا و در بخش "معرفی فرصت" به معرفی 5 فرصت معاملاتی جذاب خواهیم پرداخت.

 

نگاهی به اتفاقات هفته گذشته ارزهای دیجیتال

در هفته‌ای که گذشت شرایط برای آلتکوین‌های پر پتانسیل بسیار جذاب بود. در مارکت ریپورت 15 آبان به معرفی 5 فرصت معاملاتی پرداختیم که نتیجه آن به شرح زیر بود :

  •       ارز One : این ارز در قیمت 0.0134 دلار معرفی شد که با 17 درصد رشد به قیمت 0.157 دلار رسید.
  •       ارز FTM : ارز فانتوم بعد از معرفی در قیمت 0.265 با 23 درصد رشد به 0.325 دلار رسید.
  •       ارز SOL : در تحلیل ارز سولانا این ارز را بر روی قیمت 39.9 دلار معرف کردیم و با 48 درصد رشد به 59.2 دلار رسید.
  •       ارز SHIB : ارز شیبا در قیمت 0.00000816 معرفی شد و اکنون با 9.5 درصد رشد به 0.00000894 دلار رسیده است.
  •       ارز Aave : این رمزارز نقطه ورود را فعال نکرد و هنوز در محدوده معرفی شده است.

با توجه به این توضیحات، برایند هفته گذشته مارکت ریپورت‌های بیتفا میانگین 19.5 درصد سوددهی داشته است.

 

تحلیل ارز بیت کوین (22 آبان)

برای شناخت رفتار قیمتی بازار یکی از مهمترین کارها تحلیل ارز بیت کوین است. این رمزارز با توجه به ارزش بازار بالا و تسلط بالایی که بر این بازار دارد تاثیرگذار بر کل بازار است.

تحلیل ارز بیت کوین امروز 22 آبان

ارز BTC در تایم فریم 4 ساعته به محدوده حمایتی 36400 دلار رسیده است. اکنون انتظار داریم روند صعودی این ارز تا سطح 39000 دلار ادامه دار باشد. با توجه به ساختار فعلی بیتکوین به احتمال زیاد شاهد رشد قدرتمند قیمت خواهیم بود.

البته در نظر داشته باشید در صورت شکسته شدن سطح حمایتی 36400 دلار، شرایط قیمتی معکوس خواهد شد. در این شرایط باید به دنبال معاملات فروش (Short) در بیت کوین باشیم.

 

تحلیل بیت کوین در تایم فریم کوچک‌تر

رمز ارز بیت کوین در تایم فریم 30 دقیقه، برخلاغ تایم فریم چهار ساعته در یک کانال نزولی قرار گرفته است. انتظار داریم با رسیدن قیمت به محدوده حمایتی بهینه شده در محدوده 36500 دلار شاهد رشد قیمت تا محدوده قیمتی 37300 باشیم. لازم به ذکر است که روند جاری در این تایم فریم نزولی است و برای ورود به معاملات خرید در محدوده حمایتی رسم شده، حتما بایستی از تریگرهای قیمتی استفاده کنیم.

تحلیل کوتاه مدت بیت کوین

 

تحلیل دامیننس بیت کوین امروز

شاخص دامیننس یکی از مهمترین شاخص‌هایی است که در تحلیل ارزهای دیجیتال به ما کمک می‌کند. این شاخص کمک می‌کند تا دیدگاه بهتری نسبت به میزان قدرت بیت کوین نسبت به آلتکوین‌ها را شناسایی کنیم. با توجه به این تحلیل می‌توانیم تصمیم بگیریم بیتکوین شرایط بهتری می‌تواند داشته باشد یا آلتکوین‌ها و کدام را می‌توانیم بخریم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین با توجه به برخوردی که به مقاومت 52.5 داشته انتظار ریزش بیشتر قیمت تا نواحی حمایتی 52 و 51.5 را داریم. در نتیجه شرایط برای آلتکوین‌ها می‌تواند در این بازه جذاب باشد.

 

 

تحلیل ارز اتریوم (22 آبان)

تحلیل اتریوم امروز

ساختار صعودی BTC و روند نزولی در تحلیل دامیننس بیت کوین، نشان می‌دهد آلتکوین‌ها می‌توانند روند صعودی قدرتمندی داشته باشند. اما آیا این روند صعودی در اتریوم قرار است اتفاق بیافتد یا آلتکوین‌های دیگر؟ برای پاسخ به این سوال به تحلیل تکنیکال اتریوم خواهیم پرداخت.

اتریوم در تایم فریم 4 ساعته به یک حمایت مهم برخورد داشته است. ساختار قیمتی اتریوم صعودی است و انتظار داریم در روزهای آتی شاهد صعود قیمت و رسیدن آن به نواحی مقاومتی 2136 و 2223 دلار باشیم. لازم به ذکر است که با توجه به قدرتمند بودن کندل‌های قبلی، احتمالاً موج بعدی به صورت کانال قیمتی تشکیل خواهد شد و روند آن قدرت بالایی نخواهد داشت.

 

 

شرایط آلتکوین‌ها به چه صورت است؟

تحلیل ارز بیت کوین، دامیننس آن و البته تحلیل ارز اتریوم می‌توانند در کنار هم شرایط آلتکوین‌ها را برای ما شفاف سازی کنند. قیمت بیت کوین صعودی است؛ این یعنی روند بازار می‌تواند صعودی باشد. دامیننس بیت نزولی است؛ این یعنی شرایط آلتکوین‌ها بهتر از بیت کوین است.

از طرفی دیگر اتریوم نیز ساختار صعودی خیلی قدرتمندی ندارد و این یعنی قرار است روند آلتکوین‌ها صعودی‌تر از باقی ارزها باشد. در ادامه به تحلیل آلتکوین‌ها و معرفی 5 فرصت معاملاتی جذاب خواهیم پرداخت؛ پس با بیتفا همراه باشید!

 

 

معرفی 5 فرصت معاملاتی برتر

با تحلیل ارز بیتکوین و اتریوم، دیدگاه کلی نسبت به شرایط بازار پیدا کردیم. در این قسمت از تحلیل ارزهای دیجیتال 22 آبان، قرار است 5 فرصت معاملاتی جذاب معرفی کنیم. ما تعداد زیادی از آلتکوین‌ها را هم از دیدگاه تحلیل تکنیکال و هم تحلیل فاندامنتال بررسی کردیم و بهترین‌ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 

تحلیل ارز لیدو (22 آبان)

تحلیل ارز دیجیتال لیدو

اگر دید بلندمدت بر این بازار دارید، ارز لیدو را همیشه زیر نظر داشته باشد. حجم زیادی از اتریوم‌های استیک شده در پلتفرم لیدو فایننس قرار دارند و این پروژه نقش حیاتی در اکوسیستم اتریوم دارد. اما شرایط نموداری این رمزارز به چه صورت است؟

رمز ارز LDO یک حرکت رنج در محدوده 2.2 دلار داشت اما اکنون توانسته خریداران زیادی را سمت خود بکشاند. از آنجایی که این رنج قیمتی بر روی محدوده حمایتی 2.1 دلار انجام شده است، می‌توانیم آن را به معنای جمع کردن سفارشات و شروع حرکت بعدی به سمت مقاومت‌های 2.5 و 2.8 دلار دانست. هر اصلاح رو به پایینی در این روند، یک فرصت خرید است.

نتیجه : محدوده قیمتی 2.1 دلار یک ناحیه مناسب برای خرید ارز LDO است. حد سود این معامله را می‌توانید در دو پله (پله اول 2.5 و پله دوم 2.8) قرار دهید.

 

تحلیل ارز دیجیتال آواکس امروز

تحلیل ارز دیجیتال شیبا 22 آبان

یکی دیگر از ارهایی که شرایط تکنیکالی مناسبی دارد، ارز آواکس ایت. رمز ارز AVAX با رشد اخیر خود توانست مقاومت مهم 13 دلاری را با قدرت به سمت بالا بشکند. با توجه به این اتفاق، مقاومت ذکر شده به یک محدوده حمایتی مهم تبدیل شده است.

در شرایط فعلی انتظار صعود بیشتر قیمت از محدوده 13 دلار تا نواحی مقاومتی 22 و 29 دلار را داریم. هر اصلاح رو به پایین، یک فرصت ورود برای خریداران محسوب می‌شود. البته دقت داشته باشید برای ورود به معاملات خرید (Long) در این ارز، از تریگرهای معاملاتی در تایم فریم‌های پایین‌تر استفاده کنید.

نتیجه : ارز دیجیتال Avax شرایط صعودی مناسبی دارد و انتظار داریم در قدم اول تا محدوده 22 دلار و در قدم دوم تا محدوده 29 دلار رشد کند.

 

تحلیل ارز فایل کوین 22 آبان

تحلیل فایل کوین

یکی از جذاب‌ترین فرصت‌های معاملاتی این هفته ارز دیجیتال فایل کوین است. رمز ارز FIL مقاومت‌های مهم قیمتی خود را در محدوده 4.5 دلار از پیش رو برداشته است. با توجه به این موضوع (قدرت روند صعودی) انتظار داریم رشد قیمتی این ارز تا مقاومت‌های بعدی خود ادامه دار باشد.

همانطور که در نمودار نیز مشخص است مقاومت قیمتی بعدی این رمزارز در ناحیه 7.6 دلار قرار دارد. هر اصلاح رو به پایینی در این رمزارز، یک فرصت ورود برای خریداران میان مدتی است.

نتیجه : ارز فایل کوین یک ساختار صعودی در تایم فریم هفتگی شکل داده است و انتظار داریم روند صعودی این رمزارز تا 7.6 دلار ادامه دار باشد. اگر قصد خرید این ارز را دارید ناحیه 4.5 دلار محدوده جذابی برای خرید است. البته این یک معامله میان مدتی است!

 

تحلیل ارز کاوا امروز 22 آبان

تحلیل ارز دیجیتال کاوا

در هفته گذشته اکثر Zone های شبکه کازماس، از جمله ارز TIA، ارز Kuji و ارز محبوب تحلیل‌های ما، ارز INJ رشد قیمتی بالایی داشتند. پروژه کاوا نیز یکی از Zone های این اکوسیستم است که به نظر از رشد قیمتی جا مانده است. اما شرایط تکنیکالی این رمزارز به چه صورت است؟

رمز ارز kava مقاومت‌های اخیر قیمتی خود را با قدرت شکسته است و در حال رسیدن به مقاومت مهم 1 دلار است. با توجه به این موضوع انتظار ادامه روند صعودی این رمزارز تا محدوده 1 دلاری را داریم. هر اصلاح رو به پایینی فرصت ورود خریداران محسوب می‌شود و در صورت رسیدن قیمت به محدوده 0.8 دلار بکرترین محدوده برای ورود معامله‌گران محسوب می‌شود.

نتیجه : در محدوده 0.8 دلار می‌توانید وارد معامله خرید با حد سود 1 دلار شوید.

 

تحلیل تکنیکال ارز SNX امروز

تحلیل ارز SNX

رمز ارز snx با رشد اخیری که از خودش نشان داد توانست محدوده مقاومتی خود را بشکند. با این رفتار قیمتی، ساختار نزولی این رمزارز به یک ساختار صعودی تبدیل شده است. اکنون شرایط برای کسب سود از معاملات خرید هموارتر شده است.

روند اخیر ارز SNX باعث شکسته شدن ساختار نزولی و ورود خریداران به بازار شده است. با توجه به اینکه ساختار صعودی است، هر اصلاح رو پایینی یک فرصت ورود برای خریداران قیمت محسوب می‌شود. در صورت رسیدن قیمت به سطح 2.4 دلار بکرترین محدوده برای ورود خریداران است.

نتیجه : در محدوده 2.4 دلار می‌توانید وارد معاملات خرید شوید. حد سود اول این معامله را می‌توانید در محدوده 3.4 دلار و حد سود دوم را در محدوده 4.42 قرار دهید.

 

نتیجه تحلیل ارزهای دیجیتال 22 آبان

در این قسمت از سری تحلیل‌های مارکت ریپورت هفتگی سایت بیتفا، ابتدا بیت و اتر را تحلیل کردیم. سپس با توجه به تحلیل آن‌ها شرایط آلتکوین‌ها را تحلیل کردیم و روند احتمالی آن‌ها را پیشبینی کردیم. در ادامه به چکیده‌ای از نقاط این تحلیل خواهیم پرداخت.

  •       این هفته مهمترین کار رصد قیمت BTC است.
  •       روند بیت کوین فعلاً صعودی است، اما در جایگاه حساسی قرار دارد. اگر حمایت 36400 را از دست بدهد، احتمالاً شاهد اصلاح قیمتی بازار خواهیم بود.
  •       احتمال دارد اتریوم یک بار دیگر سطح 2000 دلار را ببیند و سپس برای اهداف 2136 دلار و 2223 دلار خیز بردارد.
  •       دامیننس بیت کوین نزولی است؛ این یعنی اگر قیمت بیت نزولی نباشد، احتمال ادامه رشد آلتکوین‌ها بسیار بالاست.
  •       از بین آلتکوین‌ها ارز FIL شرایط بهتری دارد. محدوده 4.5 دلار یک فرصت خرید خوب (با دید میان مدت) برای ارز فایل کوین است.

موارد ذکر شده خلاصه‌ای از تحلیل جامع ارزهای دیجیتال در این هفته بود. دیدگاه خود را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا در رابطه با شرایط بازار با همدیگر تعامل داشته باشیم.

 

در نظر داشته باشید این مقاله تحلیلی هیچگونه پیشنهاد معاملاتی یا سرمایه گذاری مستقیم  نیست؛ این صرفاً دیدگاه آکادمی بیتفا نسبت به روند بازار است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۲۰:۳۴
امیر
سلام و درود، خیلی شفاف و عالی، ممنون و سپاسگزار از مسیر دهی و وقتی که میزارید🌹🙏
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام خوشحالم که براتون مفید بود