جستجو در بیتفا
  • ارز دیجیتال ون (Wen) چیست؟
  • هدف از ایجاد پروژه ون چیست؟
  • ارز دیجیتال ون چگونه کار می‌کند؟
  • تخصیص توکن WEN
  • ایردراپ توکن WEN
  • آیا توکن WEN برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟
  • آیا میم کوین تازه وارد شبکه سولانا شما را پولدار می‌کند؟
ارز دیجیتال WEN چیست؟ آشنایی با میم کوین جنجالی سولانا

ارز دیجیتال WEN چیست؟ آشنایی با میم کوین جنجالی سولانا

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
۱
۶۱۴
توسط :
ساغر ارژندی

در دنیای میم کوین‌ها، از عناصری مانند توییت‌های وایرال یا تصاویر گربه‌های بامزه برای طراحی ارزهای دیجیتال الهام گرفته می‌شود. اما پروژه جدیدی به نام ون (WEN) با ایجاد یکی از اولین میم کوین‌ها بر اساسNFTهای فرکشنال، این مفهوم را به مرحله‌ای جدیدی ارتقا داده است. توجه زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به چنین طراحی‌هایی جلب شده و این پروژه همچنین موفق شده است محبوبیت زنجیره مادرش، یعنی سولانا را افزایش دهد. از این رو، امکان دارد ارز دیجیتال WEN نقش مهمی در جامعه طرف‌داران ارزهای دیجیتال بازی کند، اما آیا می‌تواند مانند دوج کوین به شهرت برسد یا همچون برخی دیگر از میم کوین‌ها به تاریخ می‌پیوندد؟

ارز دیجیتال ون (Wen) چیست؟

ارز دیجیتال ون (WEN) یک میم کوین در زنجیره بلاکی سولانا است که بر پایه ایدهNFTهای تقسیم‌شده ایجاد شد. هر فردی که دارای توکن WEN باشد، قادر است به عنوان صاحب یک قسمت از شعر وایرالی با عنوان «نامه عاشقانه به برادران ون» شود. این ارز دیجیتال توانسته است با جلب توجه به طراحی محتوای منحصر‌به‌فرد خود، جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جذب کند.

هدف از ایجاد پروژه ون چیست؟

هدف اصلی از ایجاد پروژه WEN، ارتقا دیدگاه مثبت در جامعه کریپتوکارنسی است. این پروژه با تبدیل شعر نامه عاشقانه به برادران ون به NFTهای تقسیم‌شده، نشان داده است که قصد دارد از هیجان و اشتیاق افرادی که همواره قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید را دارند، قدردانی کند. علاوه بر این، ماموریت اصلی ارز دیجیتال ون پشتیبانی از بلاک‌چین سولانا و صرافی ژوپیتر است. این میم کوین، توسط توسعه‌دهندگان صرافی Jupiter طراحی شده و ادای دینی به جامعه سولانا محسوب می‌شود.

توسعه‌دهندگان پروژه Wen امیدوارند با این اقدام، توجه کاربران و توسعه‌دهندگان سولانا را به خود جلب کرده و به عنوان یک راه مفید برای آزمایش سیستم عرضه توکن جدید ژوپیتر عمل کنند. بنیاد WEN با ایجاد استاندارد NFT منبع‌باز، امیدوار است که ابزاری مفید در اختیار توسعه‌دهندگان سولانا قرار دهد. به عنوان یک توکن ساده، توکن WEN امکانات هیجان‌انگیز مختلفی را برای کار با پروژه‌های NFT در سولانا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ارز دیجیتال ون (Wen) چیست؟

ارز دیجیتال ون چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال ون (WEN) بر مبنای مفهوم NFT تقسیم‌شده طراحی شده است، به این معنا کهNFTها به قطعات کوچک‌تری تقسیم شده و به توکن‌های WEN متصل می‌شوند. نحوه ایجاد توکن‌های ون به این شکل است که ابتدا، شعر وایرالی به شکل NFT فرکشنال تبدیل و سپس به ۱ تریلیون قطعه جداگانه تقسیم می‌شود؛ سپس هر یک از این قطعات به یک توکن WEN جداگانه متصل می‌شود. به این ترتیب، هر توکن WEN نشان‌دهنده مالکیت بخش کوچکی از اینNFTها است.

برای ایجاد این پروژه رمزارزی جدید، تیم WEN استاندارد توکن جدیدی به نام WNS مخفف Wen New Standard را برایNFTها ابداع کرده است. این استاندارد جدید، با ایجاد منبع‌بازی برای پروژه‌های NFT روی لانچ پد LFG، که توسط صرافی ژوپیتر طراحی شده، ایجاد می‌شود. راه‌اندازی شبکه ون توسط گردآورنده سواپ ژوپیتر حمایت و روی بلاک‌چین سولانا اجرا می‌شود. چنین سیستمی این امکان را فراهم می‌کند که هر توکن WEN دارای مالکیت بخشی ازNFTها باشد و به این ترتیب، افراد به طور مستقیم در مالکیت و حقوق مربوط به آن‌ها شرکت کنند.

تخصیص توکن WEN

توکن WEN با مجموع عرضه‌ای معادل ۱ تریلیون توکن در دسترس قرار دارد. کاربرد اصلی این ارز دیجیتال، خرید، فروش و مبادله است. اما به دلیل نشان دادن مالکیت شعر weremeow@، کاربران می‌توانند در صورت تمایل به داشتن بخشی از حقوق شعر، توکن‌هایی را خریداری کنند.

طرح توزیع توکن WEN خیلی ساده‌ انجام شده و به صورت زیر است:

  1. ۷۰ درصد از کل عرضه برای ایردراپ و پخش توکن‌های رایگان بین اعضای جامعه سولانا اختصاص داده شده است.
  2. ۲۰ درصد در استخر نقدینگی نگهداری می‌شود تا معاملات را تسهیل کند.
  3. ۱۰ درصد آخر برای خزانه‌داری WEN تخصیص داده شده است که به توسعه بیشتر پروژه و جامعه Wen کمک می‌کند.

تمام توکن‌هایی که در طول دوره ایردراپ توسط کسی جمع‌آوری نمی‌شوند، در نهایت سوزانده خواهند شد.

ارز دیجیتال ون چگونه کار می‌کند؟

ایردراپ توکن WEN

ایردراپ توکن WEN برای کمک به ارتقای لانچ پد LFG در صرافی ژوپیتر برگزار شده است. در این ایردراپ، توکن‌های بیشتر ون به صورت رایگان بین افرادی که در شش ماه گذشته از صرافی ژوپیتر استفاده کرده بودند، توزیع شد. همچنین افرادی که در NFT خاصی یا پروژه‌های سولانا مشارکت داشتند نیز مشمول این ایردراپ بودند و هر کاربر مجاز به دریافت ۶۴۵٬۶۵۲ توکن WEN بود.

ایردراپ ارز دیجیتال ون باعث ثبت تعداد بی‌سابقه‌ای آدرس‌های جدید در سولانا شد. بیش از ۱ میلیون کاربر در این ایردراپ شرکت کردند و بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن WEN توسط آن‌ها دریافت شد. زمانی که این ایردراپ در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ بسته شد، ۳۰۰ میلیارد توکن WEN باقی‌مانده که در ابتدا برای ایردراپ رزرو شده بودند، سوزانده شدند.

آیا توکن WEN برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

قیمت توکن WEN روزهای پر نوسان زیادی را پشت سر گذاشت و تحولات ناگهانی را تجربه کرد. پس از آن با معرفی توکن جدید ژوپیتر، این میم کوین دوباره تحت‌الشعاع قرار گرفت. تحلیل داده‌های CoinCodex نشان می‌دهد که قیمت ارز دیجیتال ون به احتمال زیاد در آینده نزدیک ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

بااین‌حال، حتی اگر توکن WEN نتواند تریدری را یک‌شبه میلیونر کند، باز هم دارای پتانسیل بالایی برای رشد است. حرکات قیمتی این ارز دیجیتال بیشتر به دنبال تغییرات سایر ارزهای دیجیتال، به‌خصوص قیمت ارز دیجیتال اتریوم هستند که این موضوع منجر به نوسانات کوچکی می‌شود و سرمایه‌گذاران خاصی می‌توانند از آن سود ببرند. تا زمانی که محتاط بوده و روی رمزارز خاصی پافشاری نداشته باشید، می‌توانید از توکن WEN سود ببرید.

آیا توکن WEN برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

آیا میم کوین تازه وارد شبکه سولانا شما را پولدار می‌کند؟

پروژه ارز دیجیتال ون WEN، به عنوان یک پروژه میم کوینی، هرگز به سطح ثبات بلاک چینی مانند اتریوم نخواهد رسید. اما اگر به توکن‌های قابل تعویض یا توسعه NFT در شبکه بلاک چینی سولانا علاقه‌مند هستید، توکن WEN، ارزش بررسی را دارد. این توکن نه تنها توسط همان تیمی که صرافی ژوپیتر را طراحی کرده، ایجاد شده، بلکه موضوع راه‌اندازی آن برای بسیاری از طرف‌داران کریپتو نیز جذاب است. با وجود کاهش اخیر ارزش ارز دیجیتال ون، این میم کوین ممکن است هنوز فرصت‌هایی برای سودآوری داشته باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد