جستجو در بیتفا
  • انتقال توکن SHIB به صرافی‌ها توسط نهنگ
  • تاثیر قابل توجه تراکنش نهنگ بر جریان مبادله شیبا
  • تجزیه و تحلیل روند قیمت SHIB
  • تجزیه و تحلیل عرضه سود Shiba Inu
نهنگ شیبا اینو متحمل ضرر 6 میلیون دلاری شد - تاثیر این ضربه بر بازار چگونه خواهد بود؟

نهنگ شیبا اینو متحمل ضرر 6 میلیون دلاری شد - تاثیر این ضربه بر بازار چگونه خواهد بود؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
۲ دقیقه
۰
۳۳۱
توسط :
رومینا میرفتاحی

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که یک نهنگ با فروختن میلیاردها توکن، بر جریان مبادلات بازار تاثیر گذاشته است. نهنگ شیبا اخیراً میلیاردها توکن SHIB جابجا کرده و بنظر می‌رسد بیش از 400 میلیون توکن فروخته و 421.6 میلیارد توکن را در صرافی‌ها منحل کرده است. اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که انتقال میلیاردی شیبا اینو چه تاثیری بر جریان بازار می‌گذارد و وضعیت فعلی عرضه SHIB از نظر سودآوری چگونه خواهد شد.

انتقال توکن SHIB به صرافی‌ها توسط نهنگ

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ شیبا اینو اخیراً 421.6 میلیارد توکن SHIB را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز منحل کرده است. درواقع نهنگ حدود 311.6 میلیارد توکن SHIB معادل 2.97 میلیون دلار را به Binance [BNB] و 110 میلیارد SHIB دیگر را برای 1.01 میلیون Tether [USDT] در یک صرافی غیرمتمرکز انتقال داده است. تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می‌دهد بیش از دو سال می‌شود که نهنگ این توکن‌ها را نگه داشته و البته متحمل ضرر 6.32 میلیون دلاری نیز شده است.

تاثیر قابل توجه تراکنش نهنگ بر جریان مبادله شیبا

تراکنش نهنگ شیبا اینو به طرز قابل توجهی بر جریان مبادله‌ای تأثیر گذاشته است، به طوری که داده‌ها نشان می‌دهند که تا پایان 24 فوریه، بیش از 426 میلیارد SHIB به همه صرافی‌ها سرازیر شده است. جریان ورودی 24 فوریه در واقع دومین ورودی ماه بود و بررسی جریان مبادله Shiba Inu در Santiment نشان می‌دهد که در 24 فوریه، جریان ورودی نسبت به خروجی افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و در حال حاضر ورودی SHIB به بیش از 24 میلیارد رسیده است. به نمودار جریان‌های ورودی و خروجی شیبا دقت کنید.

جریان‌های ورودی و خروجی

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل خروجی SHIB در همان تاریخ، بیش از 120 میلیارد را نشان می‌دهد. و در حال حاضر میزان خروجی به حدود 2.1 میلیارد کاهش یافته است.

به‌طور کلی تسلط جریان ورودی در مقایسه با مقداری که برداشت می‌شود نشان می‌دهد که حجم بیشتری از توکن‌ها به‌منظور فروش به صرافی‌های مختلف ارسال می‌شوند.

تجزیه و تحلیل روند قیمت SHIB

طبق نمودار بازه زمانی روزانه، SHIB تا پایان جلسه معاملاتی روز24 فوریه روند صعودی خوبی تجربه کرد و به 1.15 درصد افزایش دست یافت. با این حال، در حال حاضر یک کاهش جزئی وجود داشته است، به طوری که با توجه نمودار روند قیمت شیبا اینو بر اساس داده‌های سایت معتبر تریدینگ ویو، SHIB اکنون در حدود 0.000009 دلار معامله می‌شود.

نمودار روند قیمت SHIB

طبق تحلیل تکنیکال شیبا اینو و بر اساس تجزیه و تحلیل شاخص RSI ، شیبا اینو کمی بالاتر از خط خنثی خود است که یعنی شیبا در یک روند صعودی مساعد قرار دارد.

تجزیه و تحلیل عرضه سود Shiba Inu

تجزیه و تحلیل عرضه سود Shiba Inu در Santiment نشان می‌دهد که بیش از نیمی از توکن‌های SHIB، در حال حاضر وضعیت سودآوری ندارند و طبق آمار موجود، بیش از 758 تریلیون توکن SHIB بدون سود هستند. این رقم به وضوح نشان می‌دهد که تقریباً 76 درصد از کل عرضه SHIB در موقعیت سودآوری قرار ندارد.

جالب است بدانید براساس این داده‌ها، کیف پول نهنگ در هنگام فروش دارایی‌های SHIB خود ضرر قابل توجه بیش از 60 درصدی را تجربه کرده است.

نمودار تجزیه و تحلیل عرضه سود Shiba Inu


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد