جستجو در بیتفا
  • راه اندازی مجموعه SYMBIOGENESIS توسط کمپانی Square Enix
  • فرایند طراحی شده اسکوئر انیکس برای اهدای NFTها
  • ادغام بازی‌های بلاکچینی با توکن‌های کلکسیونی
  • افزایش فعالیت کمپانی Square Enix در دنیای بلاکچین
ورود کمپانی بزرگ بازی سازی Square Enix به بازار NFT

ورود کمپانی بزرگ بازی سازی Square Enix به بازار NFT

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۴ دقیقه
۰
۲۸۵
توسط :
مبین رزمخواه

کمپانی بزرگ بازی سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) در راستای ادغام بازی‌های خود با توکن‌های غیر مثلی (NFT) اولین مجموعه هنر دیجیتالی خود را با نام SYMBIOGENESIS منتشر کرد. در حال حاضر فصل اول از این مجموعه منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند توکن‌های اختصاصی و منحصر به فردی را برای خود به صورت رایگان ضرب (مینت = Mint) کنند. این NFTها در شبکه اتریوم و پالیگان قرار خواهد گرفت و کاربران فعال در کمپین اسکوئر انیکس می‌توانند از اوایل دسامبر تا 21 نوامبر 2023 نسبت به دریافت توکن‌های خود اقدام کنند. در این مقاله خبری به جزئیات ورود Square Enix به دنیای NFT می‌پردازیم و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

راه اندازی مجموعه SYMBIOGENESIS توسط کمپانی Square Enix

شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس یک کمپین مخصوص برای اهدای مجوز تولید توکن‌های NFT انحصاری خود راه اندازی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده کاربران در یک سیستم امتیاز دهی شرکت می‌کنند و شانس خود را برای دریافت مجوز مینت یکی از 500 کاراکتر منحصر به فرد کالکشن SYMBIOGENESIS امتحان خواهند کرد.

این کاراکترها هر کدام طراحی اختصاصی دارند که نقش‌های مختلفی در داستان بازی‌ها ایفا می‌کنند و یا المان خاصی را به همراه خواهند داشت. این مجموعه برای دسترسی عموم طراحی نشده و تنها کاربرانی که مجوزهای لازم را به دست بیاورند می‌توانند نسبت به دریافت آن‌ها اقدام کنند.

ورود Square Enix به دنیای NFT

کمپین SYMBIOGENESIS، گیمرها را به مینت توکن‌های هنر دیجیتال انحصاری دعوت می‌کند. برای شرکت در آن کاربران باید به سرور رسمی شبکه Discord مجموعه SYMBIOGENESIS بپیوندند و با شرکت در فعالیت‌های مختلف قبل از پایان کمپین در 21 نوامبر 2023، در لیست مجاز قرار بگیرند. با انجام تسک‌های مختلف در دیسکورد کاربران امتیاز دریافت می‌کنند و می‌توانند امتیازهای خود را برای دریافت توکن‌های دیجیتالی هزینه کنند. گفته شده بر اساس این امتیازها کاربران دسترسی ساده‌تری به توکن‌های فصل بعدی این مجموعه خواهند داشت.

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد فرایند اهدای NFTهای اسکوئر انیکس ارائه خواهیم داد.

 

فرایند طراحی شده اسکوئر انیکس برای اهدای NFTها

مینت توکن‌های مجموعه SYMBIOGENESIS در سه مرحله صورت می‌گیرد. مرحله سهام داران (Stakeholder) مخصوص کسانی است که در فاز دسترسی زود هنگام (Early Access) این کالکشن مشارکت داشتند. در مرحله بعدی بازیکنان و کاربران دارای بیشترین امتیاز است که بر اساس فعالیت آن‌ها در دیسکورد رتبه بندی شده‌اند می‌توانند به جوایز مختلفی از جمله دسترسی به NFTها و پاداش‌های دیگر در کنار دسترسی به توکن‌های فصل بعد دست پیدا کنند.

در مرحله آخر فرصت برای همه شرکت کنندگان در این کمپین فراهم می‌شود و بدون محدودیت تعداد توکن‌های دریافتی و یا امتیاز بستری برای همه ایجاد خواهد شد تا شانس آخر خود را برای دریافت جوایز موجود امتحان کنند.

 

ادغام بازی‌های بلاکچینی با توکن‌های کلکسیونی

مجموعه SYMBIOGENESIS از دسامبر 2023 فعالیت رسمی خودش را آغاز می‌کند و بر اساس اخبار منتشر شده قرار است در زنجیره‌های اتریوم و پالیگان منتشر شود. برای دسترسی به این توکن‌ها باید مرورگر کروم و کیف پول متامسک را نصب داشته باشید. برنامه‌های کمپانی اسکوئر انیکس در دیسکورد به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی منتشر خواهد شد.

شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس که خالق فرانچایز موفقی در دنیای گیم مانند Final Fantasy، Dragon Quest و Tomb Raider است با راه اندازی کمپین جدید خود رویکرد تازه‌ای در مورد آینده فضای بازی‌ها و هنر دیجیتال را به نمایش می‌گذارد. با این کار Square Enix نه تنها محتوای سرگرمی خود را افزایش می‌دهد بلکه حضور خود را نیز در دنیای رو به رشد مجموعه‌های هنر دیجیتالی گسترش می‌دهد.

ورود Square Enix به دنیای NFT

 

افزایش فعالیت کمپانی Square Enix در دنیای بلاکچین

 به عنوان بخشی از استراتژی‌های اسکوئر انیکس برای گسترش حضور در فضای بلاکچین، این شرکت در تلاش است تا یک شرکت زیرمجموعه در خارج از کشور با تمرکز بر صدور و مدیریت توکن‌ها و همچنین انتشار بازی در کشورهای پیشرو فعال در صنعت ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این گفته می‌شود که این کمپانی در حال ایجاد یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای سرمایه‌گذاری در محصولات انحصاری NFT، برند اختصاصی NFT و IPهای جدیدی است که ریشه در فناوری بلاکچین خواهند داشت.

از سال 2020 تا کنون صنعت بازی‌های دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌های بازی سازی سرمایه‌گذاری خود در این صنعت را جدی‌تر از گذشته دنبال کنند. حال با رونق گرفتن دوباره بازار ارزهای دیجیتال به نظر می‌رسد که شرکت‌های بازی سازی در تلاش هستند تا از جو مثبت ایجاد شده استفاده کنند و بازی‌های بلاکچینی خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن به کاربران معرفی کنند.

اکنون باید دید کمپانی موفق Square Enix که تجربه بسیار درخشانی در صنعت گیم دارد و توانسته با عناوین بسیار محبوبش جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرها داشته باشد می‌تواند در عرصه بازی‌های بلاکچینی و فعالیت در بازار NFTها نیز موفق باشد یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد