جستجو در بیتفا
  • چه کسانی واجد شرایط ایردراپ آپتیمیزم شده‌اند؟
  • آپتیمیزم چیست؟
چهارمین ایردراپ شبکه آپتیمیزم برای هنرمندان وب ۳ اعلام شد

چهارمین ایردراپ شبکه آپتیمیزم برای هنرمندان وب ۳ اعلام شد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
۱ دقیقه
۲
۴۳۰
توسط :
علی ابراهیمی

شبکه لایه ۲ آپتیمیزم اعلام کرد چهارمین ایردراپ خود را با هدف پاداش‌دهی به هنرمندان وب ۳ بین کاربران واجد شرایط توزیع کرده است. در این فاز نزدیک به ۴۱ میلیون دلار توکن OP بین نزدیک به ۲۳ هزار کیف پول واجد شرایط توزیع شده است.

به نقل از د بلاک، آپتیمیزم روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد ۱۰٬۳۴۳٬۷۵۷.۸۱ واحد توکن OP را بین ۲۲٬۹۹۸ آدرس توزیع کرده است. کاربران واجد شرایط تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۵ فرصت دارند تا توکن‌های تخصیص یافته را کلیم (دریافت) نمایند.

تیم توسعه آپتیمیزم در پیامی در این رابطه نوشت:

یک جامعه بزرگ به هنرمندان نیاز دارد. این ایردراپ به پاس تشکر از هنرمندان و آوردن خلاقیت به شبکه انجام گرفته است. مشارکت‌های شما نقش مهمی در گروه آپتیمیزم ایفا می‌کند.

چه کسانی واجد شرایط ایردراپ آپتیمیزم شده‌اند؟

بر اساس این بیانیه، آن دسته از کاربرانی که از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ در شبکه اصلی اتریوم یا سوپرچین آپتیمیزم NFT ساخته‌اند این ایردراپ را دریافت کرده‌اند.

میزان توکن دریافتی بر اساس میزان کارمزد گسی که سایر کاربران حین مینت (صادر) کردن یا معامله NFTها خرج کرده‌اند تعیین شده است. به این ترتیب هرچه یک پروژه NFT محبوب‌تر باشد، خالق آن پاداش بیشتری دریافت می‌کند. در صورتی که NFTهای کاربری ۱ واحد اتر در سوپرچین آپتیمیزم کارمزد ایجاد کرده باشد، ۵۰۰۰ واحد توکن OP به کاربر پاداش داده می‌شود. همین مقدار کارمزد در خود شبکه اصلی اتریوم ۵۰ توکن OP پاداش دارد. شایان ذکر است حداکثر میزان این ایردراپ برای هر آدرس، ۶۰۰۰ توکن OP معادل ۲۳٬۶۴۰ دلار بوده است.

علاوه بر این، آپتیمیزم اعلام کرد توکن‌های تخصیص یافته به کاربرانی که پیش از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ توکن NFT ساخته‌اند یا NFT خود را پس از ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ منتقل کرده‌اند یا از ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ در سوپرچین آپتیمیزم یا شبکه اصلی اتریوم فعال بوده‌اند یا از ۱۴ جولای ۲۰۲۳ برای انتقال NFTهای خود بیش از ۰.۰۰۰۵ اتر کارمزد داده‌اند می‌تواند ۵۰٪ افزایش یافته یا ۱.۵ برابر شود.

نخستین ایردراپ آپتیمیزم در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۲ انجام شد. فاز دوم این ایردراپ در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۳ و فاز سوم نیز در تاریخ ۱۳ دسامبر همان سال صورت گرفت. آپتیمیزم در سومین ایردراپ خود در مجموع ۱۹.۴ میلیون واحد توکن OP با ارزشی بالغ بر ۲۶ میلیون دلار را بین نزدیک به ۳۲ هزار آدرس توزیع کرد.

به گفته تیم توسعه آپتیمیزم، هنوز ۵۶۰ میلیون توکن OP دیگر برای ایردراپ‌های آتی این پروژه باقی مانده است. این تیم در این رابطه می‌گوید:

ایردراپ‌های متعدد به ما این امکان را می‌دهد تا مکانیسم فعلی را بهبود بخشیم و رفتار جمعی مثبت را تقویت کنیم.

آپتیمیزم چیست؟

آپتیمیزم چیست

آپتیمیزم یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های لایه ۲ اتریوم است که با هدف برطرف کردن مشکلات مقیاس‌پذیری این بلاکچین فعالیت می‌کند. این شبکه از رول‌آپ‌های آپتیمیستیک برای مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.

توکن OP ارز دیجیتال بومی شبکه آپتیمیزم است که از آن در فرآیندهای حاکمیتی استفاده می‌شود. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، عرضه توکن آپتیمیزم ۴,۲۹۴,۹۶۷,۲۹۶ واحد است. در زمان نگارش این مطلب، هر واحد OP با قیمت ۳.۷۱ دلار معامله می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد