جستجو در بیتفا
  • تحلیل ارز FTM
  • تحلیل ارز SHIBA
  • تحلیل ارز MATIC
معرفی 3 آلت کوین که باید این هفته زیر نظر داشته باشید (3 مهر)

معرفی 3 آلت کوین که باید این هفته زیر نظر داشته باشید (3 مهر)

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
۳ دقیقه
۱
۳۰۱
توسط :
محمد مهرآفرین

در دو هفته گذشته قیمت بیت کوین در کانال 26 هزار دلار ثابت باقی مانده است؛ این رمزارز در هفته گذشته کمتر از 1 درصد نوسان قیمتی داشته است و این روند رنج معامله‌گران بازار رمز ارزها را خسته کرده است. اما شرایط در برخی از آلت کوین‌ها کمی متفاوت است و احتمال نوسان‌های جذاب‌تری دارند. در این مقاله تحلیلی قصد داریم نگاهی داشته باشیم به معرفی 3 آلت کوین که از نظر تکنیکالی شرایط جذاب‌تری دارند و محدوده‌های قیمتی مناسب برای خرید و فروش هر کدام را بررسی کنیم. دقت داشته باشید موارد ذکر شده تنها به عنوان یک تحلیل در این مقاله قرار گرفتند و پیشنهاد سرمایه گذاری نیستند.

 

تحلیل ارز FTM

رمز ارز فانتوم در یک روند نزولی قرار گرفته است و هر اصلاح رو به بالایی فرصت ورود فروشندگان به بازار می‌باشد. با توجه به واکنش جذاب قیمت به محدوده مقاومتی 0.189 دلار انتظار ریزش بیشتر قیمت تا نواحی 0.1827 و 0.1757 دلار را می‌توانیم داشته باشیم.

معامله گران توجه داشته باشند که اگر قیمت مقاومت مذکور را به سمت بالا بشکند، روند نیز تغییر می‌کند و محدوده مقاومتی ما نیز به حمایت تبدیل می‌شود و معامله گران با تغییر دادن دیدگاه خود می‌توانند از روند شکل گرفته کسب سود کنند، البته احتمال رخ دادن این سناریو بسیار کم است ولی بهتر است برای هر حرکت بازار برنامه داشته باشیم. ما در بخش تحلیلی سایت بیتفا توجه ویژه‌ای به ارز FTM داریم و می‌توانید آخرین با چک کردن روزانه سایت بیتفا از آخرین آپدیت تحلیل ارز فانتوم مطلع شوید.

تحلیل تکنیکال فانتوم

 

 

تحلیل ارز SHIBA

رمز ارز شیبا در تایم فریم های کوتاه مدتی در یک کانال قرار گرفته است. با توجه به مومنتوم نزولی که در عقبه قیمت وجود دارد و کندل های ضعیف صعودی، انتظار ریزش قیمت و شکسته شدن کانال نزولی به سمت پایین را می‌توانیم داشته باشیم. محدوده های حمایتی پیش روی قیمت که معامله گران برای قرار دادن حد سود نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند، نواحی 0.00000640 و 0.00000661 دلار است.

لازم به ذکر است که معامله گران ریسک گریز برای ورود به معاملات صبر کنند تا قیمت سطح 0.00000716 دلار را که در چارت نیز مشخص شده است، با قدرت بشکند و سپس وارد معاملات شوند. برای آپدیت‌های تحلیل تکنیکال ارز شیبا می‌توانید به صورت روزانه سایت بیتفا را دنبال کنید.

تحلیل تکنیکال شیبا

 

تحلیل ارز MATIC

رمز ارز متیک باتوجه به شکست خط روند حمایتی خود با کندل های قدرتمند نزولی و عدم حضور خریداران در بازار انتظار ریزش قیمت تا سطوح مشخص شده را می‌توانیم داشته باشیم. همانطور که در چارت نیز مشخص شده است قیمت کف سطح حمایتی خود را نیز با قدرت شکسته است که اکنون به مقاومت تبدیل شده. با توجه به واکنش های قیمت به سطح مقاومتی نیز می‌توان به قدرت فروشندگان پی برد. محدوده های حمایتی پیش روی قیمت که معامله گران برای قرار دادن حد سود نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند، نواحی 0.5 و 0.4924 دلار است. آپدیت‌های تحلیل این رمزارز در بخش تحلیل تکنیکال ارز Matic قرار خواهد گرفت.

تحلیل تکنیکال متیک

منتظر معرفی های بیشتر باشید.

معامله گران عزیز توجه داشته باشید برای افزایش نرخ برد معاملات خود از انجام معاملات خلاف جهت دوری کنید و برای کاهش ریسک معاملات خود از تریگر های معاملاتی استفاده کنید.

لطفا تحلیل ها را با دقت بررسی کنید و در ورود به معاملات مدیریت سرمایه را لحاظ کنید و طبق استراتژی و پلن معاملاتی خودتان نقاط ورود و خروج را انتخاب کنید؛ بیتفا مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد و تنها پیشنهادات معاملاتی را برای شما فراهم کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد