جستجو در بیتفا
  • بهترین ماینر بیت کوین چیست؟
  • دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 ایکس پی (Bitmain AntMiner S19 XP Hyd)
  • دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 پرو پلاس (Bitmain AntMiner S19 Pro + Hyd)
  • دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 پرو (Bitmain AntMiner S19 Pro)
  • دستگاه ماینر مایکرو ‌بی‌تی واتس‌ ماینر ام ۳۰ پلاس پلاس (MicroBT Whatsminer M30S++)
  •  
  • دستگاه ماینر کنان اوالون ماینر ۱۲۴۶ (Canaan Avalonminer 1246)
  •  
  • دستگاه بیت مین انت ‌ماینر تی ۱۹ (Bitmain Antminer T19)
  • دستگاه بیت مین انت ماینر اس ۹ (Bitmain AntMiner S9)
  • استخراج بیت کوین در 2024
  • نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین
  • خوش بینی در مورد تأیید شدن صندوق‌های ETF بیت کوین
اشتراک گذاری
راهنمای انتخاب بهترین ماینر بیت کوین؛ معرفی بهترین دستگاه استخراج بیت کوین

راهنمای انتخاب بهترین ماینر بیت کوین؛ معرفی بهترین دستگاه استخراج بیت کوین

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
۱۲ دقیقه
۶
۱۷۹
توسط :
مبین رزمخواه

صنعت استخراج بیت کوین در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شرکت‌های بزرگی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. استخراج بیت کوین به قدری جذاب است که کاربران خانگی نیز تلاش می‌کنند تا بتوانند در این کار موفق شوند و پاداششان را به بیت کوین به دست بیاورند. ماینرهای خانگی در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی را به ثبت رساندند و توانستند تا اندازه زیادی نیازهای افرادی را که قصد دارند در خانه بیت کوین استخراج کنند تأمین کنند. در این مقاله نگاهی به گزینه‌های موجود برای استفاده به عنوان بهترین ماینر بیت کوین خواهیم داشت و ویژگی‌های هر کدام مانند قیمت، توان پردازشی و... را در آن‌ها بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

بهترین ماینر بیت کوین چیست؟

در استخراج بیت کوین مانند هر فعالیت دیگری برای موفق شدن نیاز است تا دستورالعمل‌هایی را رعایت کنید. در استخراج خانگی بیت کوین شاید مهم‌ترین عامل موفقیت افراد، انتخاب یک دستگاه مناسب باشد. دستگاه ماینری که انتخاب می‌کنید باید با نیازهای شما و همچنین محیطی که قصد دارید در آن فعالیت کنید متناسب باشد. به همین دلیل ممکن است در شرایط مختلف افراد مختلف دستگاه‌های متفاوتی را برای این کار انتخاب کنند.

بهترین ماینر بیت کوین

اما به صورت کلی، برای انتخاب بهترین ماینر بیت کوین باید به ویژگی‌هایی مانند توان پردازشی، مصرف برق، سازگاری با برق خانگی، میزان سروصدای تولیدی و دیگر عوامل توجه داشته باشید. همچنین باید ماینر بیت کوین برای شما بازدهی مناسب را ایجاد کند و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه دستگاه و سایر هزینه‌های جانبی را پوشش دهید.

همچنین به علت به‌روز بودن این صنعت، دستگاه‌های ماینر جدید به صورت سالانه و بعضاً هر چند ماه یک بار وارد بازار می‌شوند که می‌تواند رقابت را برای کسانی که از دستگاه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند سخت کند. پس برای فعالیت در این حوزه لازم است از دستگاه ماینر بیت کوین اصلی استفاده کنید و سراغ مدل‌های متفرقه و بی نام و نشان نروید.

در این مقاله تلاش می‌کنیم بهترین ماینر بیت کوین در رنج‌های مختلف قیمتی را به شما معرفی کنیم. لازم است به این نکته اشاره کنیم که قیمت‌های اعلام شده تقریبی است و برای خرید دستگاه تحقیقات لازم را خودتان انجام دهید.

 

دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 ایکس پی (Bitmain AntMiner S19 XP Hyd)

ماینر اس 19 ایکس پی

کمپانی بیت مین (Bitmain) را می‌توان بزرگ‌ترین سازنده دستگاه ماینر بیت کوین نامید. دستگاه‌های سری 19 این کمپانی در حال حاضر از آخرین تکنولوژی موجود این شرکت استفاده می‌کنند و S19 XP Hyd بهترین دستگاه از نظر عملکرد و بازدهی سرمایه است.

این دستگاه دارای توان پردازشی بسیار بالایی است که می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای مناسب باشد. قیمت این دستگاه کمی بالا است و مصرف برق نسبتاً زیادی نیز دارد. اما باید توجه داشته باشید که با توان پردازشی مناسب می‌تواند هزینه‌هایی که برای آن می‌پردازید را جبران کند.

در این دستگاه بیت کوین برای اولین بار سیستم خنک کننده آبی استفاده شده که باعث می‌شود دمای تولید شده توسط دستگاه ماینر تا اندازه زیادی کاهش پیدا کند. همچنین سروصدای تولید شده توسط این دستگاه در محدوده 50 دسی بل قرار می‌گیرد که بهترین عملکرد را در بین دستگاه‌های موجود دارد. در ادامه مشخصات این ماینر را مشاهده می‌کنید.

 

سازنده و مدل بیت مین انت‌ماینر اس ۱۹ XP هیبرید
قیمت 315 میلیون تومان
قدرت پردازشی 255 تراهش
وزن ۱۳.1 کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 50 دسیبل
مصرف برق 5304W
ولتاژ ۱۲V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) 21.5

 

دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 پرو پلاس (Bitmain AntMiner S19 Pro + Hyd)

ماینر اس 19 پرو پلاس

رتبه دوم در بین بهترین دستگاه‌های ماینر موجود باز هم به کمپانی انت ماینر تعلق پیدا می‌کند. دستگاه اس 19 پرو پلاس دارای توان پردازشی بالایی است و با مصرف برق قابل قبول می‌تواند بازدهی بسیار خوبی را به شما ارائه دهد.

سیستم خنک کننده آبی در این دستگاه هم وجود دارد که روی دمای تولید شده و کاهش میزان سروصدای آن تأثیر زیادی دارد. این دستگاه بیت کوین جزو ماینرهای حرفه‌ای خانگی بیت کوین محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات این دستگاه را به صورت کامل مشاهده می‌کنید.

 

سازنده و مدل بیت مین انت‌ماینر اس ۱۹ پرو پلاس
قیمت 240 میلیون تومان
قدرت پردازشی 198 تراهش
وزن 17.5 کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 50 دسیبل
مصرف برق 5445W
ولتاژ ۱۲V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) 27.5

 

دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 پرو (Bitmain AntMiner S19 Pro)

ماینر اس 19 پرو

دستگاه Bitmain AntMiner S19 Pro از دستگاه‌های با کیفیت و ارزان‌تر کمپانی بیت مین است که به دلیل قیمت مناسب و بازدهی سرمایه قابل قبول محبوبیت خاصی در بین فعالان حوزه استخراج بیت کوین پیدا کرده است.

این دستگاه با قدرت پردازشی مناسب و مصرف برق قابل قبول توانسته حرف‌های زیادی برای گفتن در میان رقیبان داشته باشد. البته وزن نسبتاً زیاد و میزان صدایی که تولید می‌کند شاید برای عده‌ای مناسب نباشد. در ادامه ویژگی‌های کامل این دستگاه را مرور می‌کنیم.

 

سازنده و مدل بیت مین انت‌ماینر اس ۱۹ پرو
قیمت 87 میلیون تومان
قدرت پردازشی ۱۱۰ تراهش
وزن ۱۳.۲ کیلوگرم
میزان صدای تولید شده ۷۵ دسیبل
مصرف برق ۳۲۵۰W
ولتاژ ۱۲V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) ۳۴.۵

 

دستگاه ماینر مایکرو ‌بی‌تی واتس‌ ماینر ام ۳۰ پلاس پلاس (MicroBT Whatsminer M30S++)

ماینر ام ۳۰ پلاس پلاس

اولین دستگاه بیت کوین در این لیست که از شرکتی به غیر بیت مین به شما معرفی می‌کنیم، دستگاهی از کمپانی مایکرو بی تی است. در تولید دستگاه‌های ماینر مایکرو بی تی توجه ویژه‌ای به مصرف برق شده است.

این ویژگی می‌تواند برای افرادی که نگران مصرف بالای برق ماینرها هستند جالب توجه باشد. اما توجه داشته باشید که توان پردازشی این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های بالاتر که از کمپانی بیت مین بود، پایین‌تر است.

به صورت کلی می‌توان گفت که MicroBT Whatsminer M30S++ دستگاهی با قابلیت‌های در حد معمول و بازدهی قابل قبول است. قیمت پایین‌تر این دستگاه و همچنین مصرف برق کم در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود می‌تواند مزیت آن به حساب آید. در ادامه ویژگی‌های این ماینر بیت کوین را مشاهده خواهید کرد.

 

سازنده و مدل مایکرو ‌بی‌تی واتس‌ ماینر ام ۳۰ پلاس پلاس
قیمت 60 تا 75 میلیون تومان
قدرت پردازشی ۱۱۲ تراهش
وزن ۱۲.۸ کیلوگرم
میزان صدای تولید شده ۸۳ دسیبل
مصرف برق ۳۴۷۲W
ولتاژ 12V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) 31

 

دستگاه ماینر کنان اوالون ماینر ۱۲۴۶ (Canaan Avalonminer 1246)

اوالون ماینر ۱۲۴۶

شرکت کنان یکی از نام‌های شناخته در حوزه تولید دستگاه استخراج بیت کوین است. البته سهم بازار این شرکت نسبت به سایر کمپانی‌های بزرگ‌تر قابل توجه نیست اما به دلیل بازدهی بالای خود کاربران مخصوص به خود را دارد.

قدرت 81 تراهشی و مصرف برق 3420 واتی این دستگاه نشان دهنده این مسئله است که اوالون ماینر را باید جزو دستگاه‌های میان رده بازار دسته بندی کرد. شرکت کنان در سال‌های اخیر با تغییر سیاست‌هایش دستگاه‌های جدیدی را روانه بازار کرد. 

دستگاه اوالون ماینر دارای سیستم امنیتی ضد هک است که می‌تواند از آلوده شدن دستگاه به ویروس‌های ماینر جلوگیری کند. قابلیت‌های این دستگاه را در پایین به صورت کامل مشاهده خواهید کرد. 

 

سازنده و مدل

ماینر کنان اوالون ماینر ۱۲۴۶

قیمت ۹۰ میلیون تومان
قدرت پردازشی 14 تراهش
وزن ۱۲.۸ کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 75 دسیبل
مصرف برق ۳۴۲۰W
ولتاژ 12V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) ۳۸

 

دستگاه بیت مین انت ‌ماینر تی ۱۹ (Bitmain Antminer T19)

بیت مین انت ‌ماینر تی ۱۹

در آخرین دستگاه‌ها در این لیست دوباره به شرکت بیت مین باز می‌گردیم! این شرکت در زمینه تولید دستگاه‌های ماینر ارزان قیمت هم عملکرد خوبی دارد و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. دو دستگاه پایانی از این کمپانی به شما معرفی خواهند شد.

انت ماینر تی 19 توان پردازشی چندان بالایی ندارد. اما با توجه به مصرف برق 3150 واتی و همچنین بازدهی انرژی 38 ژول بر تراهش توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین ماینرهای بیت کوین به کاربران این حوزه معرفی کند. در ادامه با مشخصات کامل این دستگاه آشنا خواهید شد.

 

سازنده و مدل بیت مین انت‌ماینر تی ۱۹
قیمت 70 میلیون تومان
قدرت پردازشی 84 تراهش
وزن ۱۴.۵ کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 75 دسیبل
مصرف برق ۳۱۵۰W
ولتاژ 12V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) ۳۸

 

دستگاه بیت مین انت ماینر اس ۹ (Bitmain AntMiner S9)

بیت مین انت ماینر اس ۹

دستگاه بعدی این لیست نیز از کمپانی ماینر بیت مین است. تا اینجا حتماٌ متوجه شده‌اید که چرا این کمپانی توانسته سهم بزرگی را از تولید دستگاه‌های استخراج بیت کوین به خود اختصاص دهد. تنوع بالا در محصولات با توان‌های پردازشی و قیمت‌های مختلف باعث شده است تا در هر رنجی و برای هر کاربری دستگاهی مناسب آن توسط شرکت بیت مین طراحی و تولید شود. برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند و قصد فعالیت جدی در حوزه استخراج بیت کوین را ندارند، این دستگاه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دستگاه انت ماینر اس 9 با استفاده از الگوریتم SHA256 بازدهی قابل قبولی را در بین دستگاه‌های موجود دارد. در بازه قیمتی که این دستگاه در آن قرار دارد اس 9 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اما توجه داشته باشید سروصدای تولید شده توسط این دستگاه ممکن است برای استفاده در محیط‌های خانگی چندان خوشایند نباشد. در ادامه مشخصات کامل این دستگاه را مشاهده خواهید کرد.

سازنده و مدل بیت مین انت‌ماینر اس 9
قیمت 6 تا 15 میلیون تومان
قدرت پردازشی 13.5 تراهش
وزن 5.5 کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 65 دسیبل
مصرف برق 1372W
ولتاژ 11.6-13V
اتصال کابل شبکه (اترنت)
بازه دمای عملیاتی ۵ - ۴۰ درجه سانتی‌گراد
بازده انرژی (ژول بر تراهش) 11

 

استخراج بیت کوین در 2024

استخراج بیت کوین در سال 2024 به صورت جدی‌تر از همیشه پیگیری خواهد شد. اتفاقات مختلفی در این حوزه نقش دارند و با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد رونق قابل توجهی در انتظار صنعت استخراج آینده بیت کوین در 2024 خواهد بود.

دید کلی کاربران و سرمایه‌گذاران به بیت کوین تغییر کرده است. در این قسمت سعی داریم به این سؤال پاسخ دهیم که آیا استخراج بیت کوین در سال 2024 منطقی خواهد بود یا خیر. اگر که می‌خواهید بدانید اکنون زمان مناسبی برای ورود به صنعت استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین است یا خیر این قسمت از مقاله را تا انتها دنبال کنید.

استخراج بیت کوین در 2024

 

نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین

همان‌طور که می‌دانید رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک است. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که حدود 4 ماه تا هاوینگ بعدی فاصله داشته باشیم. با توجه به اینکه پس از رویداد هاوینگ پاداش ماینرها نصف می‌شود؛ آیا ورود به این صنعت در این زمان کار درستی است؟!

برای رسیدن به پاسخ مناسب این سؤال باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. دستگاه انتخابی، سرمایه‌گذاری و همچنین مدت زمانی که در نظر دارید سرمایه هزینه شده به شما بازگردد از مهم‌ترین عوامل است.

اگر که بتوانید دستگاه‌هایی که دارای قدرت پردازشی بالایی هستند را خریداری کنید، می‌توانید پس از رویداد هاوینگ نیز درآمد خود را داشته باشید. اما اگر دستگاه شما از نظر توان پردازشی و هزینه‌های جاری عملکرد خوبی نداشته باشد، ورود به این صنعت در این زمان می‌تواند برای شما زیان نیز به همراه داشته باشد.

 

خوش بینی در مورد تأیید شدن صندوق‌های ETF بیت کوین

پس از اینکه بحث در مورد صندوق‌های قابل معامله بیت کوین افزایش پیدا کرد، بسیاری از سرمایه‌گذاران نهادی علاقه خود را به بیت کوین نشان دادند. درخواست کمپانی بلک راک برای ایجاد صندوق ETF و همراهی آن توسط بیش از 12 شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ، باعث شد تا احساسات مثبتی در مورد بیت کوین در بازار ایجاد شود.

این خوش بینی‌ها توانست روند صعودی بسیار قدرتمندی را در بازار کریپتو ایجاد کند. با شرایط فعلی که در تحلیل بیت کوین مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد که این روند صعودی مثبت تا مدتی در بازار ادامه داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید افزایش قیمت بیت کوین مهم‌ترین عامل برای افزایش درآمد ماینرها است. پس می‌توان گفت که با توجه به شرایط موجود آینده بیت کوین برای استخراج نیز می‌تواند مثبت باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد