جستجو در بیتفا
  • آشنایی با صرافی بینگ ایکس (BingX)
  • آموزش کامل ثبت نام در صرافی بینگ ایکس
  • ورود به صرافی بینگ ایکس
  • نکاتی درباره استفاده از بینگ ایکس
  • آیا صرافی بینگ ایکس برای ایرانی‌ها مناسب است؟
ثبت نام در صرافی بینگ ایکس - آموزش گام به گام + ویدئو عکس

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس - آموزش گام به گام + ویدئو عکس

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
۶ دقیقه
۱
۶۹۵
توسط :
تیم بیتفا

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های متمرکز مناسب در فضای کریپتو است. این صرافی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بیمگ ایکس با اینکه در مقایسه با بایننس و کوکوین از حجم معاملات کمتری برخوردار است، اما برای ما ایرانی‌ها گزینه مناسبی است. به این دلیل که تاسخت گیری خاصی برای کاربران ایرانی ندارد و ما می‌توانیم با خیالی راحت در این صرافی ترید کنیم. پلتفرم مناسب برای معاملات فیوچرز، امکانات مناسب و همچنین توکن‌های زیاد در قسمت اسپات باعث می‌شود ترید در بینگ ایکس برای کاربران تجربه بسیار خوبی باشد. اما ثبت نام در صرافی بینگ ایکس به چه صورت است؟

در این مقاله قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی BingX بپردازیم و مراحل آن را قدم به قدم برایتان توضیح دهیم؛ با بیتفا همراه باشید.

* آموزش گام به گام ثبت نام + ویدئو

 

آشنایی با صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی متمرکز بینگ ایکس (BingX) فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد. مقر اصلی و دفتر مدیریت این صرافی در کشور سنگاپور قرار دارد و تا کنون توانسته در بسیاری از کشورهای بزرگ در اروپا و آمریکا فعالیت قانونی خود را آغاز کند. از زمان راه‌اندازی این پلتفرم تا کنون امنیت بسیار بالایی را در آن شاهد بودیم و مشکل خاصی از این نظر برای بینگ ایکس ایجاد شاهد نبودیم.

صرافی بینگ ایکس به‌مرورزمان توانسته به قابلیت‌ها و امکانات خود اضافه کند. در کنار آن با پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پرطرف‌دار و تازه‌وارد، توانسته درصد رضایت بسیار بالایی را به ثبت برساند. قابلیت‌هایی مانند کپی تریدینگ بینگ ایکس، شفافیت در کارمزدها و همچنین ابزارهای کامل معاملاتی، از جمله امکانات مهم این صرافی به شمار می‌روند که می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد.

این صرافی در رتبه بندی ارائه شده توسط پلتفرم کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) در رده سی و پنجم قرار دارد که می‌توان گفت رتبه نه چندان بالا اما قابل قبولی است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بینگ ایکس تا کنون مشکلی با فعالیت ایرانی‌ها نداشته و حتی در سایت این صرافی، زبان فارسی نیز برای استفاده قرار دارد. البته توصیه ما این است که برای افزایش امنیت خود، از آیپی ایران استفاده نکنید.

در ادامه با مراحل ثبت نام در بینگ ایکس همراه شما خواهیم بود.

 

آموزش کامل ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس مراحل بسیار ساده و آسانی دارد که به راحتی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. با مراجعه به سایت رسمی بینگ ایکس، صفحه اول آن برایتان به نمایش در می‌آید. برای آغاز فرایند ثبت نام روی گزینه (Register) کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

سپس دو گزینه برای شما قرار می‌گیرد که عبارت‌اند از ثبت نام با شماره تلفن و ثبت نام با ایمیل و توصیه ما استفاده از ایمیل است. با استفاده از شماره تلفن، کشور شما به آسانی شناسایی می‌شود و در آینده احتمال بروز مشکلاتی وجود خواهد داشت. ابن در حالی است که استفاده از ایمیل این مشکلات را در پی ندارد.

پس از وارد کردن ایمیل، در قسمت پسورد (Password) برای خود یک رمز عبور قدرتمند انتخاب کنید. این رمز عبور باید شامل 8 تا 20 کارکتر باشد. در آن بتید از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و کاراکترهای دیگر کیبورد مانند %$@& و... استفاده شود. با رعایت این موضوع پسورد شما مورد تأیید بینگ ایکس قرار خواهد گرفت. توجه کنید رمز عبور خود را به صورت دستی (بر روی کاغذ) نیز ذخیره کنید و تا حد امکان از ذخیره آن در مرورگر خودداری کنید.

پس از این کار گزینه بعدی (Next) را انتخاب کنید. در این مرحله یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در ظرف 60 ثانیه در قسمت مورد نظر وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر در این مدت زمان نتوانید کد را وارد کنید باید دوباره برای دریافت کد جدید درخواست دهید.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

سپس روی گزینه ثبت نام (Register) کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما تکمیل شود. در نهایت مشاهده تصویر زیر به معنای این است که تمامی مراحل را به درستی انجام دادید و می‌توانید استفاده از صرافی و سایت بینگ ایکس را آغاز کنید.

ثبت نام در صرافی Bingx

 

ورود به صرافی بینگ ایکس

پس از اینکه مراحل ثبت نام در صرافی بینگ ایکس را به درستی انجام دادید می‌توانید با استفاده از اطلاعات خود وارد سایت آن شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

برای این مجدد وارد سایت شوید و این بار گزینه (Log In) را انتخاب کنید. در پنجره‌های باز شده اطلاعات مورد نظر، شامل ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه ورود (Log In) را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات خود به سایت اصلی هدایت می‌شوید و می‌توانید فعالیت خود را در آن آغاز کنید.

لاگ این در صرافی بینگ ایکس

 

نکاتی درباره استفاده از بینگ ایکس

در استفاده از صرافی‌های متمرکز همیشه باید نکاتی را رعایت کنید تا در فعالیت خود با مشکل مواجه نشوید. نکته اول این است که همیشه از یک VPN دارای آی‌پی ثابت برای ورود به این صرافی‌ها استفاده کنید و به هیچ عنوان با آی‌پی ایران وارد صرافی نشوید. در حال حاضر صرافی بینگ ایکس با ایرانی‌ها مشکلی ندارد اما در آینده مشخص نیست که وضعیت آن به همین صورت باقی بماند. فعلاً می‌توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم اما بهتر است جوانب امنیتی نیز رعایت شود.

نکته دوم این است که سعی کنید تنها میزان سرمایه‌ای را که قصد دارید به صورت روزانه برای ترید از آن استفاده کنید را به صرافی‌ها واریز کنید. از هیچ صرافی (نه ایرانی نه خارجی) برای نگهداری دارایی‌های خود استفاده نکنید تا امنیت دارایی‌هایتان افزایش پیدا کند.

نکته دیگر استفاده از همه امکانات موجود برای افزایش امنیت حساب است. صرافی بینگ ایکس از سیستم تأیید دو مرحله‌ای برای برداشت استفاده می‌کند که می‌تواند امنیت حساب شما را افزایش دهد. با نصب اپلیکیشن Google Authenticator و اتصال آن به بینگ ایکس می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

توجه به آدرس‌ها برای واریز و برداشت یکی دیگر از نکاتی است که باید هنگام استفاده از صرافی بینگ ایکس و هر پلتفرم دیگری مدنظر داشته باشید. همیشه آدرس را قبل از واریز چک کنید و آدرس‌ها را در کیف پول ارز دیجیتال و یا صرافی ذخیره نکنید. زیرا آدرس پلتفرم‌های متمرکز مانند صرافی‌ها به صورت دوره‌ای و برای افزایش امنیت تغییر پیدا می‌کنند و لازم است حتماٌ در لحظه انتقال به آدرس‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن‌ها را دوباره چک کنید.

ثبت نام در صرافی bingx'

 

آیا صرافی بینگ ایکس برای ایرانی‌ها مناسب است؟

در حال حاضر همان‌طور که در متن به آن چندین بار اشاره شد، صرافی بینگ ایکس هیچ محدودیتی را برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. حتی گفته می‌شود که با استفاده از پاسپورت و یا کارت ملی ایرانی می‌توانید مراحل احراز هویت صرافی BingX را پشت سر بگذارید. صرافی بینگ ایکس حتی از زبان فارسی و شماره موبایل‌های ایرانی نیز پشتیبانی می‌کند. 

اما توجه داشته باشید که حتی این موارد نیز باعث نمی‌شود تا با آی‌پی ایران وارد آن شویم. برای افزایش امنیت و همچنین پیشگیری از بروز مشکلات در آینده، بهتر است از VPN با آی‌پی ثابت استفاده کنید. صرافی‌های متمرکز دیگری بوده‌اند که در ابتدا با ایرانی‌ها مشکلی نداشتند اما پس از مدتی تحت فشار مقامات نظارتی و تحریم‌های آمریکایی قرار گرفتند و مجبور شدند ارائه خدمات به ایرانی‌ها را متوقف کنند.

در حال حاضر صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای استفاده ما ایرانی‌ها است و می‌توانید با استفاده از یک VPN خوب از خدمات آن استفاده کنید.

در این مقاله آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس را خدمت شما ارائه دادیم که در حال حاضر می‌تواند انتخاب خوبی در میان صرافی‌های متمرکز باشد. امیدواریم با استفاده از نکاتی که ارائه شد بهترین تجربه ترید را برای خود رقم بزنید و در بازار کریپتو همیشه موفق باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۲۲:۱۶
سهیلا منصورزاده
با اموزشای عالیتون دارم ثبت نام میکنم ممنونم😍
پاسخ