جستجو در بیتفا
  • خبر همکاری گوگل کلود و پالیگان در توییتر Polygon Labs
  • علت همکاری Google Cloud و پالیگان چیست؟
  • این همکاری چه سودی برای هردو شرکت دارد؟
  • Polygon Labs به دنبال حل مشکلات آینده Web3
همکاری جذاب Google Cloud با شبکه Polygon

همکاری جذاب Google Cloud با شبکه Polygon

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
۳ دقیقه
۰
۳۶۶
توسط :
یاسمن یزدان دوست

گوگل کلود اکنون به عنوان یک اعتبارسنج (Validator) در شبکه Polygon حضور دارد. امکانات پیشرفته گوگل کلود، همان زیرساخت‌هایی که برای پشتیبانی از یوتیوب و جیمیل استفاده می‌شوند، اکنون به عنوان یک اعتبارسنج، به تأمین امنیت این شبکه کمک خواهند کرد. این نوع همکاری‎‌های جذاب از جمله همکاری گوگل کلود و پالیگان می‌توانند باعث تحولات عظیمی در دنیای‌ بلاکچین شوند.

پس با بیتفا همراه باشید تا در ادامه این مقاله با جزییات این همکاری آشنا بشیم.

 

خبر همکاری گوگل کلود و پالیگان در توییتر Polygon Labs

Polygon Labs در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) اعلام کرد که گوگل کلود به عنوان یک اعتبارسنج، به شبکه مبتنی بر مکانیزم اثبات سهام Polygon پیوسته است. گوگل کلود به بیش از ۱۰۰ اعتبارسنج دیگری که تراکنش‌ها را در شبکه لایه دوم Polygon فعالیت می‌کنند، پیوسته است.

توییت پالیگان در رابطه با همکاری با گوگل

اکانت رسمی Polygon Labs در توییتر در یک پست گفت :

"زیرساختی که برای پشتیبانی از YouTube و Gmail استفاده می‌شود، اکنون به تأمین امنیت پروتکل Polygon که یک شبکه لایه دو برای اتریوم با سریع بالا و هزینه کمتری است در دسترس است." اعتبارسنج‌ها یا همان ولیدیتورها در شبکه Polygon، با اجرای گره‌ها (Nodes) ، استیک کردن MATIC و مشارکت در مکانیزم اثبات سهام (PoS) به برقراری امنیت شبکه کمک می‌کنند.

حساب گوگل کلودِ سنگاپور، در پلتفرم  X (توییتر سابق)  تأیید کرد که "این شرکت اکنون به عنوان یک اعتبارسنج، در شبکه اثبات سهام Polygon استفاده می‌شود" و افزود که " گوگل کلود با هدف ایجاد امنیت، حاکمیت و غیرمتمرکزسازی مشترک شبکه، همراه با بیش از ۱۰۰ اعتبارسنج دیگر، مشارکت خواهد کرد."

توییت گوگل در رابطه با همکاری با پالیگان

 

علت همکاری Google Cloud و پالیگان چیست؟

همکاری استراتژیک گوگل کلود با شبکه Polygon به عنوان یکی از جذاب‌ترین تحولات در دنیای فناوری اطلاعات مطرح شده است. این همکاری به دلایل زیر از اهمیت بسیاری برخوردار است:

  • افزایش امنیت شبکه: گوگل کلود با استفاده از امکانات پیشرفته‌ای که برای پشتیبانی از محصولاتی همچون یوتیوب و جیمیل نیز ایجاد شده است، به افزایش امنیت شبکه Polygon کمک می‌کند. به اصطلاح "زیرساخت‌های قدرتمند" گوگل کلود می‌تواند در تقویت و تحکیم امنیت شبکه اثرگذار باشند.
  • بهبود کارایی: گوگل کلود با بهره‌برداری از زیرساخت‌های پیشرفته به بهبود کارایی شبکه Polygon کمک می‌کند. این به معنای انجام تراکنش‌های سریع‌تر و با کمترین هزینه ممکن برای کاربران شبکه است.

 

این همکاری چه سودی برای هردو شرکت دارد؟

Google Cloud :

  • افزودن شبکه بلاکچین به Portfolio شرکت و افزایش اعتبار در حوزه فناوری بلاکچین
  • بهره‌برداری از تجربه و منابع بزرگ گوگل در تأمین امنیت و کارایی شبکه Polygon
  • دسترسی به بازارهای جدید و فرصت‌های اقتصادی

شبکه  Polygon:

  • افزایش اعتبار و معتبریت به عنوان یک شبکه بلاکچین معتبر.
  • بهبود امنیت و کارایی شبکه با استفاده از زیرساخت‌های گوگل.
  • جذب توجه و اعتماد بیشتر کاربران و توسعه‌دهندگان به شبکه.

به این ترتیب، همکاری Google Cloud با شبکه Polygon می‌تواند به دو طرف مزایای چشمگیری را به همراه داشته باشد و به توسعه و ارتقاء اکوسیستم بلاکچین کمک کند.

 

Polygon Labs به دنبال حل مشکلات آینده Web3

به عبارت دیگر، گوگل کلاود رابطه خود با Polygon Labs را به عنوان "یک همکاری استراتژیکِ در حال بررسی" توصیف می‌کند. همراه با اعلام اینکه به عنوان یک اعتبارسنج به شبکه پیوسته است، همچنین Google Cloud Asia Pacific یک ویدئوی YouTube با عنوان  Polygon Labs" به دنبال حل مشکلات آینده وب3 برای همه" منتشر کرده است.

Polygon Labs به تازگی به معرفی "Polygon 2.0" پرداخته است تا شبکه Polygon را به‌روزرسانی کند. همانطور که وب‌سایت خبری Cointelegraph گزارش داده، "فاز 0"، فاز فعلی، شامل سه پیشنهاد بهبود Polygon به نام PIP 17 تا PIP 19 است.

PIP 17 شامل انتقال از MATIC به توکن جدید POL است، در حالی که PIPs 18 و 19 به پشتیبانی از تلاش‌هایی مانند توصیف فنی POL و به‌روزرسانی توکن‌های گازی می‌پردازند. بر اساس اعلام Polygon، این تغییرات قرار است در چهارمین سه‌ماهه سال ۲۰۲۳ اجرا شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد