جستجو در بیتفا
  • معروف‌ترین نهنگ پپه از بازار این میم‌کوین خارج شد!
  • نوسانات چشم‌گیر پپه
  • کاهش حجم معاملات پپه در Uniswap v3 ادامه دارد
رقص موفقیت: معامله‌گری که از توکن پپه با 1.7 میلیون دلار سود خارج شد

رقص موفقیت: معامله‌گری که از توکن پپه با 1.7 میلیون دلار سود خارج شد

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
۴ دقیقه
۰
۶۶۰
توسط :
تیم بیتفا

میم کوین پپه (PEPE) از اولین روز آغاز به فعالیت خود درگیر حواشی زیادی بوده، و همواره توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. یکی از اولین نفراتی که میم‌کوین پپه را خریداری کرده بود، پس از کسب بیش از ۱.۷میلیون دلار سود، به‌طور کامل از بازار این میم‌کوین خارج شد. این داستان در واقع سودی ۵۴,۷۲۵ برابری در کمتر از شش ماه برایش به ارمغان آورد! در توییتی که در ۲۶ آگوست توسط Lookonchain به اشتراک گذاشته شد، یکی از سرمایه‌گذاران پپه دقایقی پس از راه‌اندازی پروژه در اواخر آوریل ۲۰۲۳، ۱.۶۹ تریلیون توکن PEPE را تقریبا با ۳۶ دلار خریداری کرد. در ادامه با داستان موفقیت و سپس خروج نهنگ پپه از بازار این میم کوین همراه شما خواهیم بود؛ با بیتفا همراه باشید!

 

معروف‌ترین نهنگ پپه از بازار این میم‌کوین خارج شد!

در چند روز اخیر یکی از نهنگ‌های معروف پپه سرمایه خود را از این میم‌کوین خارج کرد و توجه کاربران حوزه کریپتو را به خود جلب کرد. کمتر از شش ماه از سرمایه‌گذاری این فرد زمان گذشته بود که او توانست سودی برابر با ۱,۰۰۱ اتریوم یا معادل ۱.۷ میلیون دلار از این سرمایه‌گذاری به دست آورد. اما داستان تا زمانی که این معامله‌گر معروف پپه از بازار خارج شد ادامه داشت.

این سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک نمونه موفقیت‌آمیز، توجه ما را به این واقعیت جلب می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال همچنان برای کسب موفقیت و سودهای عظیم پتانسیل کافی را دارد.

پپه

ردیاب‌های فعال حوزه بلاکچین نشان می‌دهند که یک معامله‌گر ناشناس ابتدا ۰.۶۹ تریلیون واحد از PEPE را به فروش رساند. او توانست تقریبا ۸۸۵ هزار دلار، معادل ۵۳۷ اتریوم سود کسب کند و مجموع سرمایه‌ خود را به ۱,۰۰۱ اتریوم افزایش دهد. از آنجا که PEPE از طریق  صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ معامله می‌شود، تاکنون هویت این معامله‌گر، ناشناس باقی مانده است.

میم‌کوین پپه به‌عنوان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های سال ۲۰۲۳ در دنیای رمز ارزها شناخته می‌شود. در چند ماه اخیر این میم‌کوین نوسانات قیمتی بسیار شدیدی را تجربه کرده است. این پروژه که برای جذب سرمایه‌گذاران مبتدی جذابیت‌های زیادی داشته است؛ اکنون نیز به‌عنوان یکی از پروژه‌های پشتیبانی شده توسط بایننس و دیگر صرافی‌های معتبر جهانی در لیست ارزهای دیجیتال مطرح بازار قرار دارد.

 

نوسانات چشم‌گیر پپه

کمتر از یک هفته پس از ورود به بازار بایننس، پپه در اوایل ماه مه با افزایش ۸۰۰ درصدی به سقف تاریخی خود دست یافت. اما با افزایش احساسات منفی پیرامون میم کوین‌ها، سرمایه‌گذاران شروع به فروش این توکن کردند.

این ارز دیجیتال در قیمت  ۰.۰,۰۰۰,۰۴۴,۸۳۹ دلار به اوج قیمتی خود رسید و از آن زمان تا ۲۶ آگوست ۸۱ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۰.۰,۰۰۰,۰۰۸,۶۷۴ کاهش یافت. این محدوده قیمتی یک ناحیه مهم است که به‌عنوان یک سطح حمایتی قدرتمند محسوب می‌شود.

پپه

اگر پپه به ریزش خود ادامه دهد، ممکن است به سمت قیمت ۰.۰,۰۰۰,۰۰۴,۹۸۴ دلار حرکت کند که قیمت اولیه آن به زمان لیست شدن در صرافی بایننس برمی‌گردد. این نوسانات متنوع باعث می‌شود که دنیای میم‌کوین‌ها همیشه پر از چالش‌ها و فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر باشد. 

 

کاهش حجم معاملات پپه در Uniswap v3 ادامه دارد

توکن پپه در زمان نگارش این مقاله (۵ شهریور)، به شدت دچار کاهش حجم معاملات در یونی سواپ ورژن ۳ شده است. یونی سواپ به‌عنوان یک صرافی غیر متمرکز (DEX) معتبر برای انجام معامله انواع توکن‌ها، به‌ویژه توکن‌های مبتنی بر اتریوم که در اصطلاح به آن‌ها توکن‌های ERC-20 می‌گویند، شناخته می‌شود.

در حالی که ورژن سوم این صرافی از نقدینگی بالایی بهره برده است. باید به این مورد نیز اشاره کرد که معاملات PEPE به‌صورت موازی در Uniswap v2 نیز انجام می‌شود. با این حال، بیشتر معاملات پپه کوین در صرافی‌های متمرکز معروفی همچون بایننس و کوکوین انجام می‌شود. این دو صرافی از جمله بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال در دنیا هستند.

این تغییرات در روند معاملات این توکن نشان می‌دهد که تیم‌ توسعه‌دهنده به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتقاء و توسعه این پروژه هستند و برخی معتقدند که احتمالاً در آینده نزدیک فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاران جدید و ورود به این رمز ارز ایجاد خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد