جستجو در بیتفا
  • اوضاع بیت کوین در بالای 39 هزار دلار نیز همچنان صعودی است
  • نظر آقای کلیپستن در مورد صندوق‌های ETF بیت کوین
  • پیشرفت بیت کوین مطابق با انتظارات تحلیل گران
  • آینده بیت کوین به نظر درخشان می‌آید
حال و روز خوب بیت کوین در بالای قله ۳۹ هزار دلار

حال و روز خوب بیت کوین در بالای قله ۳۹ هزار دلار

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
۵ دقیقه
۰
۲۰۷
توسط :
مبین رزمخواه

بیت کوین در روز گذشته توانست از قیمت 39 هزار دلار نیز عبور کند و اکنون امیدها برای رسیدن به قیمت 40 هزار دلار بیشتر از قبل شده است. به نظر می‌رسد بحث تأیید صندوق‌های ETF بیت کوین توانسته احساسات مثبت قابل توجهی در بازار کریپتو ایجاد کند و این مسئله مورد توجه کارشناسان زیادی قرار گرفته است. ما هر روز در یک صفحه اختصاصی، اخبار بیت کوین امروز را پوشش می‌دهیم و در این مقاله خبری به اوضاع بیت کوین در بالای 39 هزار دلار می‌پردازیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

اوضاع بیت کوین در بالای 39 هزار دلار نیز همچنان صعودی است

مدیر عامل شرکت Swan Bitcoin، کوری کلیپستن، اظهار داشت که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) جایگزین کمپین‌های پر زرق و برق تبلیغات کریپتو شده است. در گذشته بسیاری از افراد ناآگاه بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان یک بازار پر نوسان و دارای ریسک بالا و پر از تبلیغات غلط می‌شناختند. اما اکنون این صندوق‌های می‌تواند ثابت کند که بیت کوین بخش مهمی از بدنه اصلی اقتصاد جهانی است!

آقای کلیپستن، معتقد است که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین استراتژی‌های تبلیغاتی پر سروصدا و بعضاً بی اساسی که از سال 2017 به عنوان دریچه ورود بسیاری به فضای رمزارزها عمل کرد، کنار خواهد زد.

بیت کوین در بالای 39 هزار دلار

او در یک مصاحبه اخیر با بلومبرگ در تاریخ اول دسامبر، تأکید کرد در زمانی که توسط کمپین‌های تبلیغاتی پر سرمایه رمزارز آلوده شده‌اند، ETFهای بیت کوین یک ورودی جایگزین به بازار را ارائه می‌دهند. در ادامه به صحبت‌های او در مورد این صندوق‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

نظر آقای کلیپستن در مورد صندوق‌های ETF بیت کوین

مدیر عامل Swan Bitcoin در مصاحبه‌ای از آینده روشن بیت کوین خبر داد و عنوان کرد که تأیید ETFها می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت بازار کریپتو داشته باشد. قسمتی از صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانیم:

"طی شش سال گذشته از 2017 تا 2023، پایین هرم برای افرادی که به دنبال ورود به بازار بیت کوین بوده‌اند، بسیار پر سر و صدا و آلوده به تمامی کمپین‌های تبلیغاتی بوده است که توسط 50 میلیارد دلار سرمایه ونچر کپیتال تأمین مالی شده‌اند. این تبلیغات سعی در بازاریابی و رها کردن توکن‌های کریپتویی داشته‌اند."

او در ادامه داد توضیح داد که یک ETF مشابه اوراق قرضه برای محصولات کریپتویی عمل می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا آینده بیت کوین تا اندازه زیادی با بدنه اصلی اقتصاد ارتباط پیدا کند. در واقع می‌توان گفت که ETFها دریچه ورود سرمایه‌های زیادی است که توسط شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ وارد این بازار خواهد شد.

این مسئله‌ای است که اکثر کارشناسان در تحلیل بیت کوین به آن اشاره دارند. در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد ارائه خواهیم کرد.

بیت کوین در بالای 39 هزار دلار

 

پیشرفت بیت کوین مطابق با انتظارات تحلیل گران

خوش بینی‌های موجود در زمینه تأیید صندوق‌های ETFهای بیت کوین توسط اکثر تحلیل گران بیت کوین مورد تاکید قرار گرفته است. با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که پنجره زمانی تأیید این صندوق‌ها به 8، 9 یا 10 ژانویه محدود شده است. با توجه به تمامی سیگنال‌هایی که ما از سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و افراد مطلع دریافت کرده‌ایم، این بازه زمانی منطقی باشد.

این اظهارات پس از آن مطرح شده‌اند که اخیراً یک بانک بزرگ اعلام کرد که ETFهای بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال را تا 165٪ در سال 2024 افزایش خواهند داد. در 30 نوامبر، بانک غول پیکر استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی کرد که بیت کوین باید تا پایان سال 2024 شش رقمی شود!

در همین حال، جف کنریک، رئیس تحقیقات بازارهای نوظهور و کارشناس بازار رمزارزها در بانک استاندارد چارترد اشاره کرد که تغییرات رخ  داده در پیش‌بینی‌ها به احتمال زیاد باعث خواهد شد که قبل از آوریل 2024 و رویداد هاوینگ بیت کوین، شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال باشیم.

در ادامه صحبت‌های خود، کنریک بیان داشت که این پیش‌بینی‌ها بر اساس داده‌های موجود و تحولات اخیر در بازار رمزارزها استوار است. او تأکید کرد که استقبال از ETFهای بیت کوین می‌تواند یک نقطه عطف مهم برای پذیرش گسترده‌تر بیت کوین در میان سرمایه‌گذاران سنتی و نهادی باشد.

بیت کوین 39 هزار دلاری

 

آینده بیت کوین به نظر درخشان می‌آید

با توجه به این پیشرفت‌ها، کلیپستن و دیگر تحلیلگران حوزه کریپتو بر این باورند که ETFهای بیت کوین می‌توانند نه تنها به عنوان یک روش ورودی جدید و پایدارتر برای سرمایه‌گذاران عمل کنند، بلکه به عنوان یک ابزار مؤثر برای محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر تبلیغات گمراه‌کننده و اغراق‌آمیز که تاکنون در بازار رمزارزها رایج بوده، نیز عمل خواهند کرد.

این دیدگاه‌ها نشان می‌دهد که افراد برجسته در صنعت رمزارز به دنبال راه‌هایی هستند تا بیت کوین را به یک دارایی سرمایه‌گذاری پایدارتر و قابل ‌اعتماد تر تبدیل کنند. این اتفاق می‌تواند اعتماد بیشتری را از سوی سرمایه‌گذاران سنتی و نهادی جلب کند و بیت کوین را هرچه بیشتر به بدنه اصلی اقتصاد نزدیک خواهد کرد.

با این حال، همچنان باید دید که بازار چگونه به این تحولات واکنش نشان می‌دهد و آیا ETFهای بیت کوین می‌توانند واقعاً به عنوان یک عامل محرک برای افزایش قیمت بیت کوین و افزایش قابلیت دسترسی و پذیرش آن در میان کاربران عادی عمل کند یا خیر. بیت کوین 39 هزار دلاری توانسته این امیدها را به حداکثر برساند و در ادامه به نظر شاهد اخبار خوبی در این حوزه خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد