جستجو در بیتفا
  • مدیر عامل Bitwise برای بیت کوین قیمت  250هزار دلار را پیش بینی می‌کند
  • پیش‌بینی برخی صاحب‌نظران از قیمت بیت کوین
مدیر عامل Bitwise: قیمت بیت‌کوین می‌تواند به 250هزار دلار برسد

مدیر عامل Bitwise: قیمت بیت‌کوین می‌تواند به 250هزار دلار برسد

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
۲ دقیقه
۰
۴۰۵
توسط :
رومینا میرفتاحی

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ و افزایش حجم معاملات ETF بیت کوین دراین اواخر، وضعیت بازار از همیشه صعودی تر است. مدیر اجرایی Bitwise Asset Management معتقد است که قیمت بیت کوین زودتر از آنچه که اکثر مردم تصور می‌کنند به 250000 دلار نیز صعود خواهد کرد. با اینکه در دنیای کریپتو نمی‌توان نظر صد در صد قاطعی داد و تمام پیش‌بینی‌ها با درصد خطا همراه هستند اما اکثر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال به آینده بیت کوین به عنوان ارز پرچمدار امیدوار هستند.

مدیر عامل Bitwise برای بیت کوین قیمت  250هزار دلار را پیش بینی می‌کند

15 سال از به‌وجود آمدن بیت کوین می‌گذرد؛ با تایید صندوق های ETF بیت کوین بازار به شدت رشد کرده است و با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین هستیم.  بسیاری معتقدند که به دوران اوج این رمزارز رسیده‌ایم و روند صعود قیمت بیت کوین کند نخواهد شد بلکه شتاب خواهد گرفت. صندوق بیت‌کوین Bitwise (BITB) یکی از یازده ETF بیت‌کوین نقطه‌ای بود که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 10 ژانویه تایید شد. این صندوق روز بعد به همراه نه ETF بیت‌کوین نقطه‌ای دیگر معاملات خود را آغاز کرد. هانتر هورسلی، مدیرعامل Bitwise Asset Management، اخیراً چشم انداز خود را در مورد بیت کوین به اشتراک گذاشت. او علاوه بر پرداختن به رکوردهای جدیدی که صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین(ETF) در این هفته ثبت کرده است، به افزایش قیمت بیت کوین به بالای 63هزار دلار نیز اشاره کرد.

هورسلی در پستی تاکید کرد که "صعود قیمت بیت کوین به 250هزار دلار می‌تواند خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌کنید اتفاق بیفتد، خیلی سریع تر از رشدی که در این سال‌ها تجربه کرده است." او در ادامه افزود "چرا؟ بیت کوین مدت 15 سال شایستگی‌های خود را ثابت کرد اما فقط برای برخی قابل دسترسی بود، اکنون با کلیک یک دکمه برای هر سرمایه‌گذاری در دسترس است."

پیش بینی هورسلی از افزایش قیمت بیت کوین

در حالی که مدیر اجرایی زمان مشخصی برای زمانی که انتظار دارد قیمت بیت کوین به سطح 250 هزار دلار برسد را مشخص نکرد،Bitwise  پیش بینی خود برای سال 2024 در دسامبر را منتشر کرد که نشان می‌دهد شرکت انتظار دارد بیت کوین بالاتر از 80 هزار دلار معامله شود. علاوه بر این، مدیر دارایی گفت " ما تخمین می‌زنیم که ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای می‌توانند در عرض پنج سال،  یک درصد از بازار 7.2 تریلیون دلاری ETF ایالات متحده یا 72 میلیارد دلار از دارایی‌های تحت مدیریت را به خود اختصاص دهند."

پیش‌بینی برخی صاحب‌نظران از قیمت بیت کوین

بسیاری از فعالان حوزه کریپتو به آینده بیت کوین خوش بین بوده و چشم انداز صعودی برای بیت کوین متصور شده‌اند. نگاهی به پیش‌بینی برخی دیگر از صاحب‌نظران این حوزه داشته باشید.

  • تام لی از Fundstrat پیش بینی می‌کند که بیت کوین امسال به 150 هزار دلار برسد.
  • پیتر برانت، تریدر قدیمی، قیمت بیت کوین در چرخه صعودی فعلی را حدود 200 هزار دلار پیش‌بینی می‌کند.
  • تیم دریپر، قیمت بیت‌کوین در سال جاری را حدود 250هزار دلار پیش‌بینی کرده است.
  • Cathie Wood’s Ark Investنیز معتقد است که بیت کوین حتی می‌تواند تا سال 2030 به 1.5 میلیون دلار نیز برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد