جستجو در بیتفا
  • نسخه دو گوشی سولانا
  • اخبار پیرامون رونمایی از نسخه جدید گوشی سولانا
  • ایردراپ BONK، حرکت استراتژیک سولانا برای بالا بردن تقاضا
  • ایردراپ NFT به مشتریان در لیست انتظار
  • اقدام جسورانه سولانا در رابطه با قیمت گوشی سولانا
  • بازخورد فوق العاده برای خرید نسخه دو گوشی سولانا
اکوسیستم سولانا برای رونمایی از نسخه دو گوشی سولانا آماده می‌‌شود

اکوسیستم سولانا برای رونمایی از نسخه دو گوشی سولانا آماده می‌‌شود

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
۴ دقیقه
۰
۳۱۶
توسط :
رومینا میرفتاحی

سولانا برای رونمایی از نسخه دو گوشی خود آماده می‌شود. این اکوسیستم در حال ثبت ‌سفارش اولیه است و وعده‌هایی در مورد ایردراپ‌های خود نیز مطرح کرده است. این شرکت علاوه بر رونمایی از نسخه جدید، به‌روزرسانی‌های مهمی  درمورد تعامل با جامعه خود نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

نسخه دو گوشی سولانا

پروتکل لایه یک سولانا، در عرضه اولیه گوشی سولانا ساگا با چالش‌هایی مواجه شد اما از آن‌ها عبور کرد و حالا برای رونمایی از نسخه دوم این تلفن هوشمند آماده شده است. بدیهی است که نسخه دو این گوشی باید ویژگی‌های اصلی Saga را همچنان حفظ کند. ویژگی‌هایی از جمله داشتن 12 گیگابایت رم سنگین، 512 گیگابایت فلش جادار و صفحه نمایش OLED خیره کننده 6.67 اینچی و...سولانا متعهد است که نسخه دو را که در اصل محصول ارتقا یافته است، بدون کاهش کیفیت یا پس‍رفت در نوآوری در دسترس‌ قرار دهد.

اخبار پیرامون رونمایی از نسخه جدید گوشی سولانا

علاوه بر سر و صدایی که در رابطه با رونمایی از نسخه دو گوشی هوشمند سولانا ساگا در فضای مجازی و پلتفرم‌های مرتبط به حوزه‌های مالی و فناوری‌های دیجیتال پیچیده، خبر برگذاری یک رویداد بزرگ از طرف اکوسیستم سولانا نیز مطرح است. به نظر می‌رسد سولانا یک به روزرسانی کلیدی به منظور تعامل با جامعه خود ارائه خواهد کرد که بسیار خبرساز شده و حواشی‌ای حول آن به وجود آماده است. این رویداد برای هفته آینده برنامه ریزی شده و هدف پشت آن، دادن پاداش به حامیان اولیه این پلتفرم و همینطور ارائه توضیحاتی پیرامون نسخه دو این گوشی است.

ایردراپ BONK، حرکت استراتژیک سولانا برای بالا بردن تقاضا

گوشی هوشمند Solana Saga قبل از عرضه در پلتفرم‌هایی مانند eBay، با تقاضای بی‌سابقه‌ای رو‌به‌رو شده بود. بخشی از این تقاضا بخاطر معرفی BONK، میم‌کوین پیشگام در اکوسیستم سولانا، بود. اکوسیستم سولانا از این میم‌کوین به کاربران متقاضی گوشی سولانا ساگا ایردراپ داد. این حرکت استراتژیک سولانا که جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داشت، موجب تقویت اکوسیستم سولانا و افزایش محبوبیت آن در بازار شد.

در واقع سولانا با دادن پاداش 30000 BONK به هر خریدار، علاوه بر بالا بردن میزان تقاضا، گوشی سولانا را به یک کالای هیجان‌انگیز و پرطرفدار تبدیل کرد و زمینه را برای فروش نسخه‌های بعدی آن که حتما پیشرفته‌تر و نوآورانه‌تر خواهند بود آماده کرد.

بعد از اعلام موبایل سولانا مبتنی بر آماده شدن این اکوسیستم برای رونمایی از نسخه دو، بازار از حواشی احتمال ایردراپ مجدد BONK پر شده است. بسیاری از فعالان حوزه کریپتو به خصوص آن دسته از کاربران که سری پیش از میم‌کوین BONK دریافت کرده بودند امیدوارند این استراتژی مجدداً تکرار شود تا از این فرصت استفاده کنند.

ایردراپ NFT به مشتریان در لیست انتظار

سولانا برای عرضه گوشی خود پیشاپیش ثبت سفارش می‌کند. پس از ثبت سفارش اولیه، سایر متقاضیان در لیست انتظار قرار می‌گیرند. سولانا تصمیم دارد به مشتریانی که در لیست انتظار برای تکرار دوم قرار گرفتند NFT هدیه کند. این اکوسیستم وعده داده است که مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل انتقال، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به عنوان نشانه قدردانی از ایمان متقاضیان به این محصول به آنان ارائه خواهد کرد. این برنامه تشویقی در واقع یک حرکت استراتژیک از جانب سولانا محسوب می‌شود که هدف از آن تبلیغ و تقویت تقاضا است.

اقدام جسورانه سولانا در رابطه با قیمت گوشی سولانا

 قیمت Saga که در ابتدا با قیمت راه اندازی حدود 1000 دلار تعیین شده بود، در پلتفرم هایی مانند eBay به دلیل تقاضای زیاد حتی به 3200 دلار نیز افزایش یافت. اما سولانا در اقدامی هیجان‌انگیز و ریسکی نسخه دو را با قیمت جذاب تنها 450 دلار قیمت گذاری کرده است. هدف سولانا از این اقدام، نشان دادنِ مقرون به صرفه کردن فناوری‌های پیشرفته است تا افراد بیشتری را به این سمت جذب کند.

نسخه دو گوشی سولانا

بازخورد فوق العاده برای خرید نسخه دو گوشی سولانا

در عرض 48 ساعت پس از اعلام برنامه ثبت سفارش برای پیش‌فروش، بیش از 30000 دستگاه خریداری شد. دقت کنید!! 30000 دستگاه برای پیش‌فروش ثبت سفارش شدند، آن هم تنها در طی 48 ساعت؛ این میزان از تقاضا نشان‌دهنده بازاری است که پذیرا و آماده تجربه نوآوری تکنولوژی‌های جدید است. بازار و استقبال خوبش از تلفن هوشمند سولانا، نشان می‌دهد که کاربران حوزه کریپتو مشتاقانه منتظر پیشنهادات جدید سولانا در عرصه فناوری‌های روز هستند.

راه اندازی نسخه دو گوشی سولانا تنها عرضه یک محصول جدید نیست بلکه یک اتفاق مهم در ترکیب فناوری‌های دیجیتال و بلاکچین با یکدیگر است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد