جستجو در بیتفا
  • نات کوین چیست؟
  • زمان راه اندازی نات کوین
  • نکات جالب درباره نات کوین
  • چگونه در نات کوین امتیاز بیشتری جمع کنیم؟
  • آيتم‌های نات کوین
  • لیگ‌های نات کوین
  • دعوت از دوستان
  • ربات اتو کلیکر نات کوین
زمان راه‌اندازی نات کوین فاش شد - چه کسانی ایردراپ نات کوین را میگیرند؟

زمان راه‌اندازی نات کوین فاش شد - چه کسانی ایردراپ نات کوین را میگیرند؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
۶ دقیقه
۴
۳,۲۸۶
توسط :
یاسمن یزدان دوست

در چند هفته اخیر بازی نات کوین در تمام شبکه‌های اجتماعی قابل مشاهده بود. تمام کاربران جهت جمع‌آوری نات کوین بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کردند. تا به امروز از تیم نات کوین، هیچ خبر و پیامی در رابطه با زمان راه‌اندازی نات کوین نبود؛ تا اینکه پیامی از این تیم در توییتر منتشر شد. اگر شما هم درگیر این بازی محبوب و پرطرفدار هستید و منتظر خبر راه‌اندازی آن بودید، در ادامه این مقاله با تیم بیتفا همراه باشید تا با جزییات به بررسی زمان راه‌اندازی نات کوین بپردازیم.

 

نات کوین چیست؟

نات کوین چیست؟

ابتدا به شکل مختصر بررسی کنیم که نات کوین چیست؟ نات کوین یک بازی مبتنی بر Mini App تلگرام است که بر شبکه تن کوین راه‌اندازی شده است. این بازی Play-To-Earn است، به این معنا که بازی می‌کنید و به ازای آن سکه دریافت می‌کنید. بازی نات کوین بسیار راحت است و هیچ‌گونه پیچیدگی ندارد. تنها کافیست با کلیک کردن در صفحه بازی، سکه جمع‌آوری کنید. اگر هنوز در این بازی شرکت نکردید، با استفاده از این لینک می‌توانید وارد بازی نات کوین در تلگرام شوید. این بازی در دسترس همگان است و فقط نیاز به برنامه محبوب تلگرام دارید.

در حال حاضر هنوز این توکن تنها یک سکه مجازی در بازی است و هیچ ارزشی ندارد. به عبارتی هنوز به توکن واقعی تبدیل نشده است. اما افراد مشهور بسیاری مانند پاول دروف، بنیان‌گذار شبکه اجتماعی تلگرام، در این بازی Squad تشکیل دادند و به عبارتی این بازی را بسیار جدی گرفتند. همچنین برخی از صرافی‌های معتبر مانند بایننس، کوکوین، OKX و بای بیت نیز در این بازی شرکت کردند و تیم‌شان را گسترش دادند.

حال سوال اینجاست که چه زمانی نات کوین راه‌اندازی خواهد شد؟ و چه کسانی ایردراپ نات کوین را می‌گیرند؟ در ادامه این مقاله با تیم بیتفا همراه باشید تا این موارد را بررسی کنیم.

 

زمان راه اندازی نات کوین

زمان راه اندازی نات کوین

پیج توییتر نات کوین در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ پیامی را منتشر کرد. در تصویر بالا این توییت معروف را مشاهده می‌کنید. در این توییت به وضوح نوشته است که «توکن NOT در چند هفته دیگر راه‌اندازی و مینت خواهد شد». در ادامه تاکید می‌کند که «هیچ‌گونه پیش فروشی وجود ندارد و این خبر دروغ نیست». در نتیجه حواستان باشد تمام پیش فروش‌هایی که در فضای مجازی می‌بینید، کلاهبرداری هستند. همچنین در ادامه نوشته که «قیمت لیست شدن این ارز را حدس بزنید».

سپس اشاره‌ای به امتیازها وموجودی‌تان می‌کند : «موجودی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است اما لیگ، دوستان‌تان و میزان فعالیت شما نیز بسیار مهم است». درباره نحوه عرضه می‌گوید : « زمانی که ارز نات کوین بر روی شبکه راه‌اندازی شود، عرضه آن بسیار کاهش می‌یابد و سوزانده می‌شوند، توکن جدید نیز عرضه نخواهد شد. اما استخراج با استخرهای بازار ادامه خواهد داشت، در ادامه خواهید دید».

تیم شما نیز بسیار مهم است، به عبارتی «Squadها در یک رقابتی قرار دارند و بهتر است که خود را آماده کنید». در انتهای این توییت نیز می‌گوید که : « متاسفم بچه‌ها اما ربات‌ها در آخر این بازی از بین خواهد رفت، اما احتمالا چیزی به شما پیشنهاد دهیم.

همان طور که از این توییت مشخص بود، این توکن در چند آینده راه‌اندازی خواهد شد و امتیاز و موجودی شما اهمیت بسیار زیادی دارند. همچنین لیگ و تیم شما نیز تاثیر بسزایی می‌گذارند. در نتیجه باید سعی کنید سکه بیشتری جمع آوری کنید. در ادامه با تیم بیتفا همراه باشید تا روش‌هایی را برای کسب سکه بیشتر به شما آموزش دهیم.

 

نکات جالب درباره نات کوین

نکات جالب درباره نات کوین

توییت دیگری در پیج نات کوین منتشر شده است که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. ابتدای این توییت به میزان محبوبیت بازی نات کوین در چند روز گذشته اشاره می‌کند : «در طی ۲۶ روز، ۲۰ میلیون کاربر در بازی نات کوین شرکت کردند». در ادامه نیز می‌گوید که چگونه چنین اتفاقی ممکن است؟؟ حتی Stepn نیز در اوج خود تنها ۷۰۰ هزارتا کاربر فعال (MAU) داشته است و حتی Axie نیز در اوج خود، تنها ۲ تا ۳ میلیون کاربر فعال (MAU) جذب کرده است.

همچنین در ادامه آماری از کاربران پریمیوم تلگرام ارائه می‌دهد : «۲۰ درصد از تمام کاربرانی که دارای نسخه پریمیوم تلگرام هستند، نات کوین بازی می‌کنند که تعداد آن‌ها حدودا بیش از ۱ میلیون نفر است!». این موضوع ثابت می‌کند که بازی نات کوین در طول این ۲۶ روز تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های حوزه کریپتو شده است. در ادامه نیز تاکید می‌کند که این بازی هیچ گونه محدودیت و قانونی ندارد و صرفا جهت سرگرمی است.

 

چگونه در نات کوین امتیاز بیشتری جمع کنیم؟

در مقاله نات کوین چیست؟ به طور کامل بازی نات کوین را به شما آموزش دادیم. در اینجا می‌خواهیم به روش‌های کسب سکه بیشتر اشاره کنیم. بازی نات کوین یک سری قابلیت‌هایی دارد که به شما در کسب سکه بیشتر کمک می‌کنند. در ادامه تمام این قابلیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

آيتم‌های نات کوین

چگونه در نات کوین امتیاز بیشتری جمع کنیم؟

در بخش Boosts این بازی شما آيتم‌های بسیاری را مشاهده می‌کنید. با خرید هرکدام می‌توانید سکه بیشتری را در زمان کمتری جمع‌آوری کنید. برای مثال با خرید آیتم Energy Limit ظرفیت تعداد کلیک‌هایتان بیشتر می‌شود و هر سری تعداد کلیک بیشتری را می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از آیتم‌ها Speed Booster است، این آیتم باعث می‌شود که ظرفیت کلیک‌هایتان زودتر شارژ شود. آیتم Multitap به شما این امکان را می‌دهد که با هر کلیک سکه بیشتری کسب کنید. آیتم دیگری به نام Auto-tap Bot وجود دارد که با خرید این ربات، در زمانی که شما بازی نمی‌کنید، برایتان سکه جمع می‌کند. خرید این ربات بسیار در کسب امتیاز بیشتر به شما کمک می‌کند.

لیگ‌های نات کوین

مورد دیگری که باعث بالا رفتن امتیاز شما می‌شود ارتقا لیگ است. هرگاه شما لیگ‌تان را ارتقا دهید، جوایزی به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین طبق توییت نات کوین، لیگ شما بسیار اهمیت دارد. یک نکته را نیز باید در نظر بگیرید که با خرید یک آیتم، فقط از موجودی شما کسر می‌شود و از امتیاز شما چیزی کم نخواهد شد. پایین‌ترین لیگ، لیگ برنز است که از ۰ تا ۵ هزار امتیاز را دربر می‌گیرد. از ۵ تا ۲۰۰ هزارتا جزو لیگ نقره محسوب می‌شود. لیگ طلا نیز از ۲۰۰هزار تا ۲ میلیون امتیاز را در بر می‌گیرد. همچنین لیگ پلاتینیوم از ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون امتیاز را شامل می‌شود. در آخر هر زمان امتیاز شما از ۱۰ میلیون بالاتر رود، وارد لیگ دایموند یا همان الماس خواهید شد. هر زمان که لیگ شما ارتقا پیدا می‌کند، جوایزی به شما تعلق خواهد گرفت.

دعوت از دوستان

دعوت از دوستان در نات کوین

یکی دیگر از راه‌های افزایش سکه‌های خود، دعوت از دوستانتان است. هر زمان که ۱۰ نفر را دعوت کنید ۱۰۰ هزار سکه به شما هدیه می‌دهد. همچنین زمانی که عضو یک تیم و Squad شوید نیز به شما ۵ هزار سکه جایزه می‌دهد. یکی دیگر از مزایای دعوت از دوستان این است که هر وقت لیگ یکی از دوستان شما ارتقا پیدا کند، به شما نیز هدیه می‌دهد. به همین دلیل هرچه تعداد نفرات بیشتری را دعوت کنید، جوایز بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و در زمان کمتری سکه‌هایتان زیاد می‌شود.

ربات اتو کلیکر نات کوین

ربات اتو کلیکر نات کوین

ربات نات کوین یا همان ربات اتو کلیکر به شما کمک می‌کند تا سکه‌های بیشتری در زمان کمتری جمع‌آوری کنید. تنها کافیست نرم‌افزار اتو کلیکر را نصب کنید. در این صورت با راه‌اندازی این برنامه دیگر نیاز نیست با دست کلیک کنید، این برنامه به صورت خودکار برای شما کلیک می‌کند. نحوه کار با آن را به طور کامل در مقاله مربوطه آموزش دادیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد