جستجو در بیتفا
  • اقدام توکن سوزی شبکه Flare
  • ایردراپ Flare، (WFLR)
  • هدف از مکانیزم توکن سوزی (Token Burning)
  • پیشینه توکن سوزی شبکه Flare و سایر پروتکل‌ها
اقدام اخیر شبکه Flare برای سوزاندن 66 میلیون توکن

اقدام اخیر شبکه Flare برای سوزاندن 66 میلیون توکن

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
۲ دقیقه
۰
۲۲۷
توسط :
رومینا میرفتاحی

شبکه Flare، یک بلاکچین لایه 1 سازگار با ماشین مجازی اتریوم است که به طور قابل توجهی عرضه توکن بومی خود را کاهش داده است. این دومین اقدام توکن سوزی از تیم Flare در سال جاری است. شبکه Flare اخیراً 66 میلیون FLR را برای کاهش عرضه خود سوزاند. با توکن سوزی اخیر، تعداد کل توکن‌های سوزانده شده تا به امروز به تقریبا  400 میلیون می‌رسد.

اقدام توکن سوزی شبکه Flare

در به‌روزرسانی اخیر که توسط تیم این پروژه به اشتراک گذاشته شده است، مشخص شد که 66 میلیون توکن FLR به منظور کاهش عرضه سوزانده شده‌اند. با سوزاندن توکن‌ها، عرضه کاهش پیدا می‌کند و در پی آن شاهد افزایش قیمت و رشد ارزش آن خواهیم بود. همانطور که تیم این پروژه در توییتر خود توضیح داد، آن‌ها 66.29 میلیون FLR را به کیف پول‌های مرده، به آدرس کیف پول‌هایی که هر کدام بنا به دلایلی برای مدت‌ها غیرفعال بودند، ارسال کردند. این مقدار FLR دارای ارزش 1,939,081 دلار در بازار است. شبکه Flare تایید کرد که کل توکن‌های سوخته FLR تا 8 فوریه، به 397.76 میلیون توکن رسیده بود.

طبق توییت Flare، این اکوسیستم 66.29 میلیون از توکن‌هایش را سوزانده است.

ایردراپ Flare، (WFLR)

Flare زمانی که در ژانویه گذشته به بازار آمد، یکی از قوی‌ترین کمپین‌های airdrop برای دارندگان ریپل (XRP) داشت. ایردراپ Flare برای کاربرانی که حداقل 23 روز از Wrapped FLR (WFLR) نگهداری می‌کردند، فرصت خاصی محسوب می‌شد. هدف ایردراپ Flare جذب انبوهی از کاربرانی بود که ممکن است آرزوهای مشابهی در مورد چشم انداز پروژه داشته باشند.

هدف از مکانیزم توکن سوزی (Token Burning)

منظور از توکن سوزی (Token Burning) یا سوزاندن ارزهای دیجیتال، از رده خارج کردن مقداری از یک رمزارز با هدف کاهش عرضه‌ است که در نهایت منجر به افزایش ارزش آن رمزارز می‌شود.

مفهوم سوزاندن توکن به طور فزاینده‌ای در بین پروژه‌های بلاکچین به عنوان راهی برای کمک به کاهش تورم با کاهش عرضه توکن‌ها و افزایش ارزش آن‌ها محبوبیت پیدا کرده‌است.

می‌توان گفت توکن سوزی یک تکنیک برای کنترل تورم و افزایش ارزش است. پیاده‌سازی این تکنیک یکی از راه‌هایی است که پروژه‌های Web3.0 از طریق آن ارزش توکن‌های بومی خود را افزایش می‌دهند. با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌ها با سوزاندن توکن‌هایشان موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند، شبکه Flare نیز مشتاق به‌کارگیری این تکنیک است.

پیشینه توکن سوزی شبکه Flare و سایر پروتکل‌ها

اولین توکن سوزی شبکه Flare شامل سوزاندن 132.6 میلیون FLR در ماه گذشته بود. این دومین اقدام توکن سوزی از تیم Flare در سال جاری است. پیش از این، Flare اعلام کرده بود که قرار است 2.1 میلیارد توکن FLR خود را به منظور حفظ سلامت وحمایت از توسعه اکوسیستم  این شبکه بسوزاند. توکن‌هایی که شبکه سوزاند برای حامیان اولیه Flare کنار گذاشته شده بودند اما شرکت تصمیم گرفت که به جای آن، توکن‌ها را بسوزاند تا به این وسیله به توسعه اکوسیستم Flare کمک کند.

شرکت Flare پس از مشورت با حامیان خود در مورد این قضیه و توضیح چگونگی تأثیر آن بر افزایش ارزش توکن به سهامداران، توانست موافقت آن‌ها را جلب کند. این روند مختص شبکه Flare نیست، زیرا پروژه‌های دیگری مانند Shiba Inu و Ethereum نیز از سوزاندن توکن برای کاهش عرضه و افزایش ارزش بازار توکن استفاده کرده‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد